ایران پرسمان
محمد نادری در پرسپولیس ماندنی شد
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 00:10:17
ایران پرسمان - محمد نادری در حالی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد که در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی پیرامون او وجود داشت

به گزارش جام نیوز ، محمد نادری در حالی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد که در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی پیرامون او وجود داشت و بسیاری اعتقاد داشتند که باتوجه به خرید سعید آقایی، وی جایگزین هرویه میلیچ در تیم استقلال خواهد شد اما در نهایت اوضاع به شکلی رقم خورد که مدافع چپ ملی پوش فوتبال ایران به فوتبالش در پرسپولیس ادامه دهد.
نادری ساعتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد و پس از مذاکرات نسبتا طولانی با مدیران باشگاه پرسپولیس برای یک فصل دیگر در این تیم ماند. این مدافع خوش قد و قامت حالا یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس محسوب می‌شود و حالا تلاش می‌کند تا پنجمین جام قهرمانی اش را با سرخ ها تصاحب کند. او در یک و نیم فصل اخیر جزو بازیکنان شاخص و اصلی تیم پرسپولیس بوده و حالا در رقابت با سعید آقایی، باید جایگاهش را پس بگیرد. نادری پس از پارگی رباط صلیبی محمد انصاری در بازی فینال آسیا مورد توجه برانکو قرار گرفت و پس از درخشش در تیم برانکو و اثبات توانایی به کالدرون، این بار ماموریت دارد تا خود را به کاشف اصلی اش یعنی یحیی گل محمدی ثابت کند. این مدافع 24 ساله که سابقه بازی در تراکتور را دارد، بازیکنی چند پسته محسوب می‌شود و می‌تواند در پست دفاع میانی هم به میدان برود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207102/محمد-نادری-در-پرسپولیس-ماندنی-شد
بستن   چاپ