ایران پرسمان
تعداد بستری شدگان کرونا در آمریکا رکورد زد
پنجشنبه 1 آبان 1399 - 21:27:02
ایران پرسمان - صدا و سیما / تعداد بستری شدگان کرونا در آمریکا به بالاترین میزان در دو ماه گذشته رسید.
روز چهارشنبه تعداد بستری شدگان کرونا در بیمارستان‌های آمریکا به بیش از چهل هزار نفر رسید که بیشترین رقم از ماه اوت تاکنون است. همزمان آمریکا شاهد موج جدیدی از ابتلا به کرونا است که اوج آن هم در ایالت‌های غرب میانه است. 
بر اساس این گزارش، تعداد بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های آمریکا در طول چهار هفته گذشته حدود 36 درصد افزایش یافته است و بیمارستان‌های ایالت‌های غرب میانه آمریکا هم هر روز رکورد‌های جدیدی را درباره تعداد بستری شدگان کرونایی ثبت می‌کنند. تاکنون در ماه اکتبر 16 ایالت آمریکا شاهد افزایش بی سابقه تعداد بستری شدگان کرونایی بوده اند که از آن جمله می‌توان به ایالت‌های آیووا، کانزاس، داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی و ویسکانسین اشاره کرد.
تنها مناطق شمال شرقی آمریکا در این مدت شاهد کاهش تعداد بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده اند. علاوه بر افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های آمریکا، در چهار هفته اخیر تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا هم در این کشور حدود 45 درصد افزایش یافته است. 
روز جمعه گذشته تعداد مبتلایان جدید به کرونا در آمریکا به 69478 نفر رسید.
"تونی اِورز " فرماندار ویسکانسین اعلام کرد بیمارستان صحرایی که هفته گذشته در منطقه میلواکی تاسیس شد اولین بیمار کرونایی خود را پذیرش کرد. وی از ساکنان ایالت ویسکانسین درخواست کرد در خانه‌های خود بمانند و به مسئولان برای مهار ویروس کرونا کمک کنند.
فرماندار ایالت نیومکزیکو هم روز دوشنبه هشدار داده بود که اگر روند ابتلا به کرونا در این ایالت به شکل کنونی ادامه یابد امکانات درمانی و بیمارستانی این ایالت برای مداوای بیماران کرونایی کافی نخواهد بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207887/تعداد-بستری-شدگان-کرونا-در-آمریکا-رکورد-زد
بستن   چاپ