ایران پرسمان
تعجب ماهیگیر با دیدن صید غول پیکر در قلاب!
پنجشنبه 1 آبان 1399 - 21:30:48
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / شاید این چیزی نباشد که هیچ یک از ماهیگیران حین ماهیگیری انتظار صید آن را داشته باشند. صید یک کروکدیل! ماهیگیری که در حال ماهیگیری در یکی از مناطق شمال استرالیا بود هرگز تصور نمی‌کرد یک کروکدیل غول پیکر را با قلابش صید کند. این اتفاق روز دوشنبه و در نزدیکی شهر «کاترین» رخ داد.
آقای دِ ویز هنگامی که صید در قلابش گرفتار شد تصور می‌کرد یک ماهی بزرگ باشد، اما با کشیدن قلاب با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. او بلافاصله متوجه شد یک کروکدیل در قلابش گرفتار شده است. در ویدئویی که ویز در فیسبوک منتشر کرده او را در حال کشمکش با این کروکدیل نشان می‌دهد. در این ویدئو او تلاش می‌کند تا کروکدیل را از قلابش جدا نماید. 
این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از 1.5 میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در فیسبوک با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وقتی چنین صیدی در قلاب گرفتار می‌شود دو راه بیشتر نمی‌ماند. آنقدر با آن مبارزه می‌کنید تا قلاب شکسته شود یا سرانجام کروکدیل راهی برای فرار خود پیدا کرده و از قلاب جدا شود.» کاربر دیگر نوشت: «چه قلاب با کیفیتی! این قلاب خیال ماهیگیر را در هنگام صید ماهی‌های بزرگ کاملا آسوده می‌کند.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207926/تعجب-ماهیگیر-با-دیدن-صید-غول-پیکر-در-قلاب!
بستن   چاپ