ایران پرسمان
لحظه حمله کوسه به قفس گردشگران غواص!
پنجشنبه 1 آبان 1399 - 21:31:14
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله کوسه سفید به قفس گردشگران در سواحل مکزیک را به تصویر می‌کشد. این گردشگران که سه نفر بودند برای غواصی با قفس وارد آب شده بودند که مورد حمله این حیوان قرار گرفتند.
در ویدئویی که توسط یکی از غواصان تهیه و منتشر شده است لحظه‌ای را که این جانور خطرناک تلاش می‌کند تا میله‌های قفس را شکسته و وارد آن شود نشان می‌دهد.
یکی از غواصان، «جیم پارتینگتون»،پژوهشگر کوسه بود. او به همراه سه زن غواص در نزدیکی جزیره گوآدالوپ در حال غواصی بود که این اتفاق رخ داد. جیم پیشتر این شرایط را تجربه کرده بود اما این اتفاق ترس و وحشت سه گردشگر دیگر را رقم زد. جیم در این باره گفت: «ما در حال انجام سفر زیردریایی برای پیداکردن کوسه‌های سفید، فیلمبرداری و غواصی با بزرگترین کوسه سفید جهان بودیم. در وهله اول از طعمه‌هایی برای جذب کوسه‌ها استفاده می‌کنیم که معمولا تن ماهی است. در منطقه‌ای که از آن بازدید می‌کردیم کوسه‌ها به طور معمول در حال شکار دیده می‌شدند؛ بنابراین در اغلب موارد استفاده از طعمه نیاز نبود چون کنجکاوی طبیعی برای جذب این کوسه‌ها کافی است.»
جیم افزود: «ناگهان یک کوسه ماده به قفس ما حمله‌ور شد. این حیوان سعی داشت با شکستن قفس وارد آن شود؛ صحنه‌ای بسیار وحشتناک برای سه گردشگر زن بود که همراه من بودند. این کوسه که حدود 2 تن وزن داشت جزو بزرگترین کوسه‌هایی است که دوست دارید با آن رو به رو شوید.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207928/لحظه-حمله-کوسه-به-قفس-گردشگران-غواص!
بستن   چاپ