ایران پرسمان
پیام دردناک اعداد و ارقام برای رئیس کاخ سفید
جمعه 2 آبان 1399 - 00:19:29
ایران پرسمان - ایرنا / تارنمای «پولیتیکو» نوشت که «دونالد ترامپ» پس از اندیشه بسیار، واقعیت دردناک احتمال بازنده شده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را به زبان می‌آورد.
به نوشته امروز (پنجشنبه) این تارنمای آمریکایی؛ با وجود توصیه مشاوران ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای نادیده گرفتن نتیجه نظرسنجی‌های ملی درباره شانس نامزدهای انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) ریاست جمهوری این کشور، سخنان خود او بیانگر و گویای معنای اعداد و ارقام است.
ترامپ درباره شکست شرم‌آور در انتخابات بسیار اندیشیده و از شکست شدید خود در نظرسنجی‌های سراسری و ملی آگاهی یافته و آشکارا از گروه‌های جمعیتی اصلی رای دهندگان ساکن حومه‌های شهری شامل بانوان و بزرگسالان که برای جلب توجه آنان تلاش زیادی کرده، درخواست کمک می‌کند.
وی همزمان با پیمایش سراسر کشور آمریکا با برنامه سنگین کارزار تبلیغاتی و حتی پرواز به ایالت‌هایی که در انتخابات 2016 به آسانی در آنجاها برنده شد، برای گذشتن از مانع پایانی پیش از دستیابی به دومین دور، جایگاه شکننده خود را پنهان نمی‌کند.
ترامپ به رغم تلاش برای نشان دادن قدرت و اعتماد بنفس پس از دچار شدن به «ویروس کرونا» در آمریکا که در آن نیازمند اکسیژن اضافی و بستری شدن به مدت سه شب شد، آشکارا به کاهش بیشتر جایگاهش در نظرسنجی‌های همگانی اذعان کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207941/پیام-دردناک-اعداد-و-ارقام-برای-رئیس-کاخ-سفید
بستن   چاپ