ایران پرسمان
حسینی همچنان مرد شماره یک استقلال
دوشنبه 5 آبان 1399 - 00:29:54
ایران پرسمان - در بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان و هوادار محمود فکری ابتدا حسین حسینی را به میدان فرستاد و در این دو بازی در نیمه دوم به رشید مظاهری میدان داد.

به گزارش جام نیوز ، در بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان و هوادار محمود فکری ابتدا حسین حسینی را به میدان فرستاد و در این دو بازی در نیمه دوم به رشید مظاهری میدان داد. این تصمیم بدین معنی است که از نظر محمود فکری همچنان حسین حسینی مرد شماره یک تیم آبی است و زمانی این جایگاه را از دست خواهد داد که عملکرد ضعیفی از خود به نمایش بگذارد.
در این برهه از زمان رشید مظاهری به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود اما حسینی نه. بدون شک رشید مظاهری برای اینکه جایگاه خود را در تیم ملی از دست ندهد مجبور است تلاش کند در استقلال تبدیل به مهره مطمئنی شود. این چالش پیشتر بین مهدی رحمتی و حسین حسینی وجود داشت که در نهایت با جدایی مهدی رحمتی – حسین حسینی به مرد شماره یک تیم آبی تبدیل شد. البته این اتفاق خیلی به سود حسین حسینی تمام نشد و در برخی از بازی‌ها شاهد بودیم که دروازه‌بان استقلال نمایش ضعیفی داشت. بدون شک همان طور که رشید مظاهری در تیم استقلال تلاش می‌کند تا تبدیل به مرد شماره یک شود حسین حسینی هم تلاش خواهد کرد این موقعیت را از دست ندهد و این به سود استقلال و البته هر دو دروازه‌بان خواهد بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/208992/حسینی-همچنان-مرد-شماره-یک-استقلال
بستن   چاپ