ایران پرسمان
جامعتین با کاندیدای اختصاصی وارد انتخابات 1400 می شود؟
دوشنبه 5 آبان 1399 - 08:33:04
ایران پرسمان - ایسنا / عضو جامعه روحانیت مبارز در مواجهه با این سوال که آیا جامعتین احتمال دارد یک کاندیدای مشخص را به اصولگرایان معرفی کند؟، ابراز داشت: باید منتظر آینده بمانیم و بر اساس آن سیاست کلی خود را اتخاذ کنیم.
حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگویی با خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص مطرح شدن برخی اسامی از جناح اصولگرا برای انتخابات سال 1400، اظهار کرد: هنوز ابعاد کار انتخاباتی برای سال 1400 مشخص نشده و نمی‌توان درباره مصادیق اعلام نظر کرد.
وی ادامه داد: باید شاخصه‌ها و معیارهای قانونی که در مجلس در حال بررسی است به نتیجه برسند تا پس از آن افرادی که شرایط ورود به عرصه را دارند، مورد قضاوت قرار داد.
سالک در خصوص نقش جامعتین در ایجاد اجماع میان اصولگرایان در انتخابات سال آینده، گفت: قطعا وحدت برای اصولگرایان یک امر لازم است. جامعتین نیز در این مسیر جلساتی را برگزار خواهند کرد.
این عضو جامعه روحانیت مبارز در مواجهه با این سوال که آیا جامعتین احتمال دارد یک کاندیدای مشخص را به اصولگرایان معرفی کند؟،ابراز داشت: باید منتظر آینده بمانیم و بر اساس آن سیاست کلی خود را اتخاذ کنیم.شاید در جلسات جامعتین به این نتیجه برسیم که باید بر روی مصادیق تمرکز کنیم که بحث در خصوص این سیاست‌های احتمالی زود است. 
وی در پاسخ به این سوال که اگر تعدد کاندیدا از سوی اصولگرایان برای انتخابات 1400 رخ دهد، چگونه این جریان سیاسی به وحدت خواهد رسید؟، گفت: بنده امیدوارم همانطور که اصولگرایان در انتخابات اسفندماه سال 98 به وحدت رسیدند، در انتخابات پیش رو نیز وحدت خود را حفظ کنند.
احتمالا پایداری در انتخابات 1400 با دیگر اصولگرایان به وحدت می رسد
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال وحدت جبهه پایداری با سایر اصولگرایان در سال 1400 نیز گفت: بنده پیش بینی می‌کنم اعضای پایداری در سال 1400 با سایر اصولگرایان در امر وحدت اشتراک نظر داشته باشند.
سالک در پایان در پاسخ به این سوال که نقش آیت الله مصباح در تبیین سیاست‌های انتخاباتی جبهه پایداری در سال 1400 را چگونه ارزیابی می‌کند؟، اظهار کرد: بنده از جانب ایشان نمی‌توانم سخنی بگویم اما، آیت الله مصباح همانند گذشته در صحنه انقلاب خواهند بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/209024/جامعتین-با-کاندیدای-اختصاصی-وارد-انتخابات-1400-می-شود؟
بستن   چاپ