ایران پرسمان
راه‌اندازی فروشگاه مجازی دست‌سازه‌های بانوان قزوین
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 21:43:57
ایران پرسمان -

دبیر شورای شهر قزوین گفت: علاوه بر اختصاص فضا جهت بازارچه دائمی بانوان کارآفرین در یکی از روزبازارهای در اختیار سازمان میادین، در فضای مجازی و بستر اینترنت نیز فروشگاهی طراحی می‌شود که دست‌سازه‌های بانوان در آنجا معرفی شده و به فروش برسد.
مهدیه‌سادات قافله‌باشی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"در این سه سال برگزاری نمایشگاه فصلی یا موقت بانوان کارآفرین را در مجتمع‌های تجاری شهر تجربه کردیم. تجربه‌هایی که گرچه تراکنش مالی فراوانی نداشت ولی رضایت نسبی کسب و کارهای نوپا راهمراه داشت.
ایجاد "بازارچه دائمی بانوان کارآفرین "یا "دست سازه‌های بانوان هنرمند "می‌تواند یکی از اتفاق‌های خوب شهر باشد که این روزها در دستور کار جدی کمیته بانوان شورای شهر و مدیریت شهری قزوین قرار دارد.
نبودن مکان ثابت برای عرضه محصولات، ارتباط نداشتن با مشتری، نگرانی از فیلتر شبکه‌های مجازی، گران بودن فضای تجاری در قزوین و تمکن نداشتن مالی صاحبان کسب و کارهای خرد و درخواست‌های متعدد حمایت از بانوان ما را بر این داشت تا به غیر از اختصاص فضا جهت برپایی بازارچه دائمی بانوان کارآفرین در یکی از روز بازارهای در اختیار سازمان میادین، در فضای مجازی و بستر اینترنت نیز فروشگاهی طراحی کنیم که دست‌سازه‌های بانوان در آنجا معرفی شده و به فروش برسد. ارزیابی کیفی، کمک به برندسازی و عرضه محصولات کیفی نیز در این پروسه تعریف خواهد شد.
انتظار داشتیم در این پروژه دستگاه‌های متولی همراهی بیشتری داشته باشند ولی به دلایل مختلف میسر نشد، با این حال بسیار امیدوارم با توجه به پیش بینی بودجه، تاکید شهردار محترم و همت همکاران سازمان فاوا و سازمان میادین شهرداری قزوین در اسرع وقت این امر میسر شود. "
منبع: ایمنا

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210367/راه‌اندازی-فروشگاه-مجازی-دست‌سازه‌های-بانوان-قزوین
بستن   چاپ