ایران پرسمان
دعوت به گلریزان برای آزادی پنج زن زندانی در خوزستان
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 21:43:58
ایران پرسمان -

سرپرست اداره کل زنان استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی پنج زن زندانی جرایم غیرعمد در این استان ، از خیران برای مشارکت در این فعالیت انسان دوستانه دعوت کرد.
زینب پارسافخر اظهار داشت: مراسم گلریزان برای آزادی پنج زن زندانی جرایم غیرعمد در قالب پویش مهربانی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مراسم با همکاری ستاد دیه استان برگزار می‌شود، افزود: اکثر این پنج زن، مادرانی هستند که مجرم نیستند و به دلایل مالی در زندان به سر می‌برند، ما به شعار «زندان جای مادران نیست» معتقدیم، به همین دلیل تلاش بر این است تا کمک‌هایی برای آزادی این زنان از زندان جمع آوری شود.
پارسافخر با اشاره به نقش مادران در خانواده، اضافه کرد: حضور مادر خانواده در زندان، شرایط دشواری را برای خانواده رقم می‌زند، به ویژه اینکه جایگاه زنان به عنوان رکن خانواده از نظر تربیتی بسیار حائز اهمیت است و نبود او می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به فرزندان وارد کند.
وی از عموم مردم، خیران، ورزشکاران، شرکت‌ها و مسئولان دعوت کرد که در این کار خداپسندانه شرکت کنند تا شرایط آزادی این زنان که برخی بخاطر مبالغ بسیار ناچیزی در زندان هستند، فراهم شود.
پارسافخر از خیران درخواست کرد که کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه خوزستان به شماره 0106230654006 بانک ملی و یا شماره کارت 6273811043822565 بانک انصار واریز کنند.
منبع: ایرنا

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210368/دعوت-به-گلریزان-برای-آزادی-پنج-زن-زندانی-در-خوزستان
بستن   چاپ