ایران پرسمان
امید یحیی به درخشش عبدی در فینال
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 01:07:57
ایران پرسمان - در صورتی که اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم محرومیت عیسی آل کثیر در کمیته انضباطی ای اف سی پذیرفته نشود، مهدی عبدی مهاجم اول قرمزها تا پایان محرومیت آل کثیر خواهد بود.

به گزارش جام نیوز ، در صورتی که اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم محرومیت عیسی آل کثیر در کمیته انضباطی ای اف سی پذیرفته نشود، مهدی عبدی مهاجم اول قرمزها تا پایان محرومیت آل کثیر خواهد بود. اولین فصل حضورعبدی در تیم بزرگسالان پرسپولیس، با یک گل رویایی و تاریخی تکمیل شد. او که در فصل نوزدهم و در دیدار رفت زمانی که کالدرون هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت به استقلال هم گل زده بود، نشان داد که همیشه در لحظات حساس، یک ستاره غیرقابل پیش بینی و گلزن به نظر می‌رسد.
پرسپولیس در فصل گذشته مهاجمان گرانقیمتی مثل براندائو، استوکس و اوساگونا داشته اما یک جوان شمالی، حالا در حساس‌ترین روزهای این باشگاه باید بار خط حمله این تیم را به دوش بکشد. مهدی عبدی اهل روستای قراخیل نزدیک به قائمشهر است که با درخشش در پرسپولیس و در اولین فصل عضویت در تیم بزرگسالان پرسپولیس، شش گل در یک فصل به ثمر رساند تا با آماری بهتر از علی علپیور در پرسپولیس چشمها را خیره کند و در موقعیتی ویژه فصل دوم حضورش را شروع کند.
مهاجم مازندرانی پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصل را پشت سر می گذارد که باتوجه به محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر ، او به همراه آرمان رمضانی تنها مهاجمان خط حمله تیم پرسپولیس محسوب می شوند .پرسپولیسی ها در سال های اخیر مهاجمان بسیار خوبی داشته اند از مهدی طارمی تا علی علیپور و عیسی آل کثیر که با بدشانسی مواجه شد و حالا عبدی باید در نبود عیسی آل کثیر و کمبود مهاجم در جمع قرمزها بار خط حمله این تیم را به دوش بکشد. گل او به النصر عربستان و دروازه بان این تیم که سابقه بازی در لیورپول را داشت همه پرسپولیسی ها را امیدوار کرده که در فینال این رقابتها بدرخشد. امید اول و آخر یحیی در نوک حمله به عبدی جوان و دونده است.
فوتبالی 

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210402/امید-یحیی-به-درخشش-عبدی-در-فینال
بستن   چاپ