ایران پرسمان
دود دودستگی هیئت مدیره، در چشم مددی!
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 01:08:07
ایران پرسمان - احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال بعد از رفتن احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق آبی‌پوشان در شرایطی روی کار آمد که آبی‌ها مشکلات بسیار زیادی داشتند.

به گزارش جام نیوز ، احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال بعد از رفتن احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق آبی‌پوشان در شرایطی روی کار آمد که آبی‌ها مشکلات بسیار زیادی داشتند. با این حال اما مددی توانسته تا اینجا امورات استقلال را مدیریت کند تا کار باشگاه پیش برود. این در شرایطی است که وی به شدت تنها به نظر می‌رسد، هیئت مدیره باشگاه به دنبال این هستند که یک گزینه را جانشین مددی کنند.
همه این اتفاقات در حالی است که کارنامه مددی تا اینجای کار بدون حاشیه بوده و وی در همین زمان کوتاه عملکرد خوبی داشته است. با این حال چنددستگی در هیئت مدیره و البته باند‌بازی باعث شده تا اعضای هیئت مدیره و به طبع آن وزارت ورزش درصدد کنار گذاشتن مددی باشند. گفته می‌شود هیئت مدیره باشگاه به دنبال گزینه‌ای برای جایگزینی مددی است که در گذشته در فوتبال گیلان عملکرد ضعیفی داشته و به نظر می‌رسد حضور وی بیشتر برای تامین منافع هیئت مدیره است نه باشگاه.
این روز‌ها استقلال بیشتر از قبل و حتی بیشتر از پرسپولیس کمبود منابع مالی دارد اما جالب است که سرپرست باشگاه که کاملاً منطبق با دستورات هیئت مدیره پیش می‌رود، مورد حمایت آنها نیست. پرداخت طلب شفر و جباروف و البته پاختاکور تا حدودی نهایی شده است و سرپرست باشگاه استقلال بدون شلوغ‌کاری در حال رتق و فتق امور است اما گویا برخی در داخل باشگاه چندان مایل به موفقیت سرپرست این تیم نیستند.
میزان 

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210405/دود-دودستگی-هیئت-مدیره،-در-چشم-مددی!
بستن   چاپ