ایران پرسمان
بازتاب پیام رهبر انقلاب خطاب به جوانان فرانسوی در رسانه‌های این کشور:
رسانه‌های فرانسوی: [آیت‌الله] خامنه‌ای حمایت مکرون از کاریکاتور پیامبر اسلام را «احمقانه» خواند
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:50:02
ایران پرسمان - پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان فرانسه در پی اظهارات توهین‌آمیز مکرون درباره پیامبر اعظم(ص) بازتاب گسترده ای در رسانه‌های این کشور داشته است.

به گزارش جام نیوز ، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه در پی اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم(ص) بازتاب گسترده ای در رسانه‌های فرانسوی داشته است.
رسانه‌های فرانسوی از تیتر مشترک "[آیت‌الله] خامنه‌ای، رهبر ایران حمایت مکرون از کاریکاتور پیامبر اسلام را "اقدامی احمقانه" خواند" برای انعکاس پیام رهبر انقلاب خطاب به جوانان فرانسوی استفاده کردند.

ایران پرسمان


اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند. متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جوانان فرانسه !
از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟
سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210702/رسانه‌های-فرانسوی--[آیت‌الله]-خامنه‌ای-حمایت-مکرون-از-کاریکاتور-پیامبر-اسلام-را-«احمقانه»-خواند
بستن   چاپ