ایران پرسمان
ابتلای روزانه 100 هزار نفر به کرونا!
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:50:05
ایران پرسمان - پژوهش کالج امپریال لندن نشان می‌دهد سرعت همه‌گیری کرونا در حال شدت گرفتن است و تخمین زده می‌شود تعداد افراد آلوده هر 9 روز دو برابر شود.

به گزارش جام نیوز ، نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد تقریبا روزانه صد هزار نفر در بریتانیا به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.
یافته‌های این مطالعه که از سوی کالج امپریال لندن انجام شده، می‌گوید سرعت رشد همه‌گیری بیماری کووید-19 در حال شدت گرفتن است و تخمین زده می‌شود تعداد افراد آلوده هر 9 روز دو برابر شود.
این در حالیست که سرعت رشد ویروس کرونا در دیگر کشورهای اروپایی هم به شدت در حال افزایش است. آلمان، فرانسه و ایتالیا محدودیت‌ها و شکلی از قرنطینه را برای جلوگیری از رشد بیشتر تعداد مبتلایان در دستور کار قرار داده‌اند.
این در حالیست که هنوز بریتانیا برنامه‌ای برای اجرای دوباره قرنطینه سراسری در دستور کار ندارد. کارشناسان در بریتانیا هشدار می‌دهند تعداد مبتلایان در این کشور در حال نزدیک شدن به رقم دوران اوج این بیماری در فصل بهار است.
روز پنجشنبه 29 اکتبر بیش از 24 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا به ثبت رسیده است. این در حالیست که مطالعات کالج امپریال نشان می‌دهد بسیاری از افراد مبتلا هیچ نشانه و علامتی ندارند. همچنین بر اساس این پژوهش هرچند تعداد مبتلایان در شمال انگلستان بیشتر است اما تعداد کسانی که در جنوب به بیماری کووید-19 آلوده می‌شوند به سرعت در حال افزایش است.
این مطالعه نشان داد که به طور متوسط هر فرد آلوده در لندن، این ویروس را تقریبا به سه نفر دیگر منتقل می‌کند.
106

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210703/ابتلای-روزانه-100-هزار-نفر-به-کرونا!
بستن   چاپ