ایران پرسمان
شهیدان سلیمانی و المهندس به دلیل مبارزه با داعش ترور شد
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:50:13
ایران پرسمان - الملا در ادامه افزود: در حال حاضر چالش‌ها در عراق پایان نیافته است. عراق هم اکنون نیز با معضلات فراوانی مواجه است؛ معضلاتی که دین و مقدسات آن را هدف قرار داده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، رئیس جمعیت علمای عراق با اشاره به شهادت «سردار سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» توسط آمریکا، گفت: شهیدان سلیمانی و المهندس به دلیل مبارزه با داعش ترور شدند.
به گزارش بغداد الیوم، «خالد الملا» رئیس جمعیت علمای عراق در سخنانی تأکید کرد که شهیدان سلیمانی و المهندس به دلیل مبارزه با داعش ترور شدند.
بر اساس این گزارش، وی گفت: شهید ابو مهدی المهندس و شهید قاسم سلیمانی به علت مبارزه با عناصر تروریستی داعش و پیروزی در این مسیر هدف حمله آمریکا قرار گرفتند.
الملا در ادامه افزود: در حال حاضر چالش‌ها در عراق پایان نیافته است. عراق هم اکنون نیز با معضلات فراوانی مواجه است؛ معضلاتی که دین و مقدسات آن را هدف قرار داده است.
رئیس جمعیت علمای عراق در بخش دیگری از سخنان خود به فداکاری‌های حشد شعبی در این کشور پرداخت و گفت: نیروهای حشد شعبی در پاسخ به ندای مرجعیت به مبارزه با داعش پرداختند و در نهایت نیز بر تروریسم تکفیری به پیروزی دست یافتند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210707/شهیدان-سلیمانی-و-المهندس-به-دلیل-مبارزه-با-داعش-ترور-شد
بستن   چاپ