ایران پرسمان
پرسپولیس فرجام خواهی امیری را انجام داد؟
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:50:29
ایران پرسمان - زمان قانونی برای اعتراض به کارت زرد وحید امیری به پایان رسیده و دیگر امیدی برای بخشش این ملی‌پوش پرسپولیس و حضورش در فینال آسیا وجود ندارد.

به گزارش جام نیوز ، در شرایطی که برخی اخبار حاکی از تلاش‌ها برای بخشش وینگر ملی‌پوش پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان حکایت داشت، اما گفته می شود بعد از تحقیقاتی که از سوی بخش حقوقی و امور بین الملل باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که امکان بخشش او برای حضور در فینال وجود ندارد.
زمان قانونی برای اعتراض به کارت زرد وحید امیری به پایان رسیده و دیگر امیدی برای بخشش این ملی‌پوش پرسپولیس و حضورش در فینال آسیا وجود ندارد. با توجه به این که مشهود بود، داور مسابقه پرسپولیس با النصر، به اشتباه به وحید امیری کارت داده است یا حداقل شائبه اش وجود داشت باید برای احتیاط و خریدن زمان، تا دو ساعت بعد از پایان مسابقه، فرم اعتراض تکمیل و تحویل مقامات برگزارکننده مسابقه می شد، دقیقا مانند موردی که برای سیامک نعمتی در بازی برابر السد قطر اتفاق افتاد، تا امکان اعتراض رسمی و ارسال لایحه به وجود می آمد. بعد از بازی یحیی گل محمدی و افشین پیروانی یا اعتقادی نداشتند که داور اشتباه کرد یا از سر ذوق صعود به فینال، چنین اقدامی انجام نشد. حالا سوال این است که اگر امکان اعتراض به این موضوع وجود داشته چرا اقدامی از سوی باشگاه پرسپولیس برای بخشش وحید امیری انجام نشده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/210714/پرسپولیس-فرجام-خواهی-امیری-را-انجام-داد؟
بستن   چاپ