ایران پرسمان
پورموسوی: برگزاری بازی و پنالتی پرسپولیس درست نبود
شنبه 1 آذر 1399 - 23:06:14
ایران پرسمان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر نشدند.

به گزارش جام نیوز ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر نشدند.
سیروس پورموسوی پس از شکست شاگردان در دیدار خارج از خانه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر نشدند. در نیمه دوم با تعویض‌ها و ورود بازیکنان جوان توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم.
وی افزود: پنالتی گرفته شده به نظرم پنالتی نبود و معتقدم آقای اکبریان اشتباه کرد. اگر اشتباه صورت گرفته باشد، امتیاز این بازی را از ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره وضعیت چمن استادیوم آزادی و لغزندگی زمین گفت: فکر می‌کنم سازمان لیگ فقط می‌خواست این بازی را برگزار کند و با سایر مسائل کاری نداشت. از روز گذشته بارندگی وجود داشت و زمین اصلاً کیفیت لازم را نداشت. به خصوص در نیمه اول ما به دلیل بارندگی شدیدی که وجود داشت، بازی را از دست دادیم و نتوانستیم آنطور که باید بازی کنیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/220640/پورموسوی--برگزاری-بازی-و-پنالتی-پرسپولیس-درست-نبود
بستن   چاپ