ایران پرسمان
علوی: فکری اگر عذرخواهی هم کند برای کاهش محرومیت است!
شنبه 1 آذر 1399 - 23:06:27
ایران پرسمان - سیدمحمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان از رفتار سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار شب گذشته دو تیم ابراز تأسف کرد و برخورد با او را ضروری دانست.

به گزارش جام نیوز ، سایت باشگاه فولاد خوزستان نوشت: سیدمحمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان از رفتار سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار شب گذشته دو تیم ابراز تأسف کرد و برخورد با او را ضروری دانست.
سیدمحمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان درباره کلیپ منتشرشده از محمود فکری سرمربی استقلال پس از پایان بازی فولاد - استقلال گفت: کلیپ واقعاً منزجرکننده بود و من نمی‌دانم چرا و چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد اینگونه حرف بزند. قطعاً اگر در آن صحنه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی دو مربی بزرگ فوتبال و باشگاه استقلال که هر دو اخلاق‌مدار هستند، حضور داشتند همانجا با سرمربی تیم‌شان برخورد می‌کردند که چرا با اینگونه الفاظ درباره کادر فنی و بازیکنان تیم ما صحبت کرده است.
وی در ادامه افزود: باشگاه فولاد به هیچ عنوان نمی‌گذارد حقش در هیچ زمینه‌ای ضایع شود و شکایتی از ایشان به کمیته اخلاق و دیگر مراجع قضایی انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد چنین صحنه‌های بسیار زشت و زننده‌ای در زمین مقدس فوتبال نباشیم. بالاخره این زمین حرمت دارد و هر کس باید بداند که کجاست و چه حرفی را بر زبان می‌آورد.
مدیر تیم فولاد همچنین گفت: ایشان به تمامی مجموعه باشگاه فولاد توهین کرد و اگر اسم کسی را آورده بود به صورت شخصی نیز در دادگاه از او شکایت می‌کردیم. مستندات و شواهد خود را به کمیته اخلاق خواهیم فرستاده و امیدواریم که فدراسیون و کمیته اخلاق برخورد قاطعی درباره این موضوع با ایشان کند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.
سرپرست تیم فولاد خاطرنشان کرد: الان که با شما صحبت می‌کنم ایشان هنوز عذرخواهی از باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران بزرگ فولاد نکرده و فکر می‌کنم اگر از رفتارشان ناراحت بود و متنبه شده بود عذرخواهی انجام می‌شد و شاید اکنون دیگر برای کاهش محرومیت احتمالی و اینکه کمیته اخلاق ورود کرده، بخواهد از صحبتی کنند. من به جای ایشان از تمامی هواداران دو تیم بزرگ فولاد و استقلال بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و قطعاً رفتار آقای فکری ارتباطی با باشگاه فرهنگی استقلال و هواداران‌شان ندارد، چرا که در زمان حضور اسطوره‌های بزرگ در این باشگاه چون ناصرخان حجازی، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و ...همیشه اخلاق اولویت بوده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/220642/علوی--فکری-اگر-عذرخواهی-هم-کند-برای-کاهش-محرومیت-است!
بستن   چاپ