ایران پرسمان
محمود عباس بر لزوم تقویت روابط با آل‌خلیفه تأکید کرد!
دوشنبه 3 آذر 1399 - 12:15:59
ایران پرسمان - مهر / رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اولین تماس تلفنی با پادشاه بحرین پس از عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بر لزوم تقویت روابط تشکیلات خودگردان با منامه تأکید کرد!
به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به صورت تلفنی با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین گفتگو کرد. این اولین تماس تلفنی دو طرف پس از عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بود.
بر اساس این گزارش، علیرغم اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر از لزوم برخورد با طرف های امضاء کننده معاهده سازش با رژیم صهیونیستی سخن گفته بود اما محمود عباس در جریان تماس تلفنی با پادشاه بحرین بر لزوم تقویت روابط دوجانبه تأکید کرد!
این درحالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین چند روز پیش نیز سفیر خود در منامه را که به دلیل عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی از بحرین خارج شده بود، به این کشور بازگرداند.
پیشتر «وصفی قبها» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص تصریح کرده بود: وعده‌های مالی سران بحرین و امارات به تشکیلات خودگردان فلسطین موجب شد تا این تشکیلات سفرای خود را به ابوظبی و منامه بازگرداند.
وی در ادامه گفته بود: تشکیلات خودگردان فلسطین از زمان تأسیس تاکنون کوچک‌ترین دستاوردی برای ملت فلسطین به ارمغان نیاورده است و تمام تلاش خود را می‌کند تا بیش از پیش در قدرت باقی بماند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/221261/محمود-عباس-بر-لزوم-تقویت-روابط-با-آل‌خلیفه-تأکید-کرد!
بستن   چاپ