ایران پرسمان
ویدیوی آزمایش‌های مدرسه را بفرست و از استاد اپ جایزه میلیونی بگیر
سه شنبه 4 آذر 1399 - 22:13:30
ایران پرسمان - بازار /همینجور که داریم فیلم خرابکاریهای کلاس آنلاین مدارس را با هم به اشتراک میذاریم و به جای تشویق، به دنبال تمسخر استعدادهای بچه هامون هستیم؛ در جریان باشیم که فضانوردها مدتی پیش با یه موشک جدید قبل از اینکه مسافرها از تهران برسن شمال، از زمین رسیدن به ایستگاه فضایی.
این روزها ما فیلم هاى زیادى از آزمایش هاى درسی دانش آموزها می بینیم که اکثرشون براى تمسخر بچه هامون دست به دست می شن. متاسفانه آزمایش هاى خوب و موفق بچه ها هیچوقت دیده نمیشن و ما یه جورایی داریم استعدادها را می کشیم.
اما این اتفاق تا به کی قرار هست پیش بره؟ بیاید از خودمون شروع کنیم؛ همین حالا!
ما توی استاد اپ قراره یه مسابقه علمی به نام "دانشمند شو" بین آزمایش هاى درسی بچه ها، برگزار کنیم . اینجوریه که:
شما فیلم آزمایش ها و پروژه های درسی فرزندتون را از هر درسی که هست و برای معلمشون ارسال کردین، برای ما هم می فرستین. ما به هر فیلمی که هر نفر میفرسته یه امتیاز از 1 تا 10 می دیم. یک جدول داریم که دانش آموزها با مجموع امتیازهاشون اونجا ثبت می شن و هر هفته پایین همین صفحه و در اینستاگرام منتشر میشه. ما هرماه به 3 نفر اول جدول همون ماه این جوایز را تقدیم می کنیم: یه جـایـزه نقدی 400 هزار تومنی برای نفر اول
یه جایزه 300 هزار تومنی برای نفر دوم
یه جایزه 200 هزار تومنی برای نفر سوم
اما هنوز تموم نشده. توی اردیبهشت به کسی که در مجموع امتیاز سال تحصیلی، رتبه اول را به دست آورده باشه، این جوایز تقدیم میشه:
یه جـایـزه نقدی 2 میلیون تومنی
تندیس ویژه دانشمند شو
برای اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه همین حالا کلیک کن تا دیر نشده

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/221816/ویدیوی-آزمایش‌های-مدرسه-را-بفرست-و-از-استاد-اپ-جایزه-میلیونی-بگیر
بستن   چاپ