ایران پرسمان
«کرونا» تاکنون بیش از 61 میلیون نفر را در جهان مبتلا کرد
جمعه 7 آذر 1399 - 12:23:49 AM
ایران پرسمان - آخرین خبر / سازمان جهانی بهداشت گزارش داد: تاکنون بیش از 61 میلیون نفر در جهان به ویروس کووید 19 مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر جان خود را از دست داده اند.
به گزارش صدا و سیما به نقل از سازمان جهانی بهداشت، تاکنون شصت و یک میلیون و هفتاد و دو هزار و یکصد و هفده نفر در جهان به ویروس کووید 19 مبتلا شده اند که از این تعداد یک میلیون و چهارصد و سی و سه هزار و هفتاد و هشت نفر جان باخته و چهل و دو میلیون و دویست و هفتاد و دو هزار و ششصد و دو نفر نیز بهبود یافته اند.

ایران پرسمان

به گزارش میزان، روند جهشی شیوع ویروس کرونا همچنان در بسیاری از کشور‌ها ادامه دارند و این روند چالش‌های بسیاری را در پی داشته است. 
برخی از جدیدترین رویداد‌های کرونایی جهان طی ساعات گذشته به شرح زیر هستند:
تمدید محدودیت‌ها در آلمان
همزمان با ادامه جهش شیوع کرونا در آلمان، مقامات بهداشتی این کشور محدودیت‌های اعمال شده برای مهار این بیماری را تمدید می کنند.
رکورد شمار مبتلایان و قربانیان در روسیه
شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در روسیه رکورد زد؛ طی این مدت 25 هزار و 487 نفر در روسیه به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
محدودیت‌های کرونایی در پایتخت ژاپن
فرماندار شهر «توکیو»، پایتخت ژاپن، از رستوران‌های این شهر خواسته تا در 3 هفته آینده در طول شب فعالیت خود را متوقف کنند.
رکورد هفتگی ابتلا در آمریکا
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در طول یک هفته اخیر رکورد زد؛ طی یک هفته بیش از 1.5 میلیون نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
فرماندار وایومینگ به کرونا مبتلا شد
دفتر فرمانداری ایالت «وایومینگ» آمریکا اعلام کرد که فرماندار این شهر به ویروس کرونا مبتلا شده است.
هشدار در ایالت پنسیلوانیا
مقامات بهداشتی ایالت پنسیلوانیا با صدور هشداری، از مردم این ایالت خواستند تا به دلیل شیوع گسترده کرونا در خانه‌ها بمانند.
بیمارستان‌های لس آنجلس در آستانه تکمیل ظرفیت
مقامات بهداشتی «لس آنجلس» می‌گویند که احتمالا ظرفیت بیمارستان‌های این شهر تا 2 یا 4 هفته آینده تکمیل خواهد شد.
شمار مبتلایان در ایتالیا 29 هزار و 3 نفر افزایش یافت
به گزارش صدا و سیما به نقل از رویترز، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در ایتالیا در روز پنجشنبه 29 هزار و 3 نفر افزایش یافت. شمار تلفات بیماری کرونا در ایتالیا در روز پنجشنبه 822 نفر افزایش یافت.
شمار مبتلایان در انگلیس 17 هزار و 55 نفر افزایش یافت
به گزارش صدا و سیما به نقل از رویترز، شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس در روز پنجشنبه 17 هزار و 55 نفر افزایش یافت. شمار تلفات بیماری کرونا در انگلیس نیز در روز پنج شنبه 498 نفر افزایش یافت.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/222897/«کرونا»-تاکنون-بیش-از-61-میلیون-نفر-را-در-جهان-مبتلا-کرد
بستن   چاپ