ایران پرسمان
عربشاهی: پرسپولیس با تک مهاجم به مشکل بر می‌خورد/ استفاده از زوج عبدی و برزگر به نفع سرخپوشان است
جمعه 7 آذر 1399 - 12:25:01 AM
ایران پرسمان - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش جام نیوز ، ضیاعربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره تساوی تیم پرسپولیس برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی سرمربیان این 2 تیم کنار یکدیگر بودند. حسینی به خوبی از ایده و تفکرات گل محمدی با خبر است و او می‌دانست که پرسپولیس با چه سیستمی بازی می‌کند و از کدام نقطه زمین مسابقه دنبال گل زدن است.
او ادامه داد: حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان به خوبی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده بود و این تیم فقط دفاع نمی‌کرد و دوندگی و کار‌های ترکیبی و سرعتی را در این تیم شاهد بودیم.
تیم پرسپولیس باید با 2 مهاجم بازی کند 
عربشاهی بیان کرد: تیم پرسپولیس با تک مهاجم بازی می‌کند و این تیم در محوطه جریمه یک نفر کم دارد و همین موضوع باعث می‌شود که سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های بعدی لیگ برتر با مشکل مواجه شوند. به نظرم پرسپولیس باید با 2 مهاجم بازی کند. البته پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی کرد و از زمانی که پهلوان و امیری وارد زمین مسابقه شدند، سرخپوشان جان تازه‌ای گرفتند. به نظرم اگر پهلوان یک خط جلوتر بیاید در آن صورت پرسپولیس روند بهتری پیدا می‌کند.
او افزود: احسان پهلوان بازیکن دریبل زن و سرعتی است و او می‌تواند یک خط جلوتر بیاید تا مثمرثمر باشد. همچنین نعمتی ضربه پنالتی را با بدشانسی به بیرون زد.
پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مشکل بر می خورد 
پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس با این وضعیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مشکل بر می خورد، چون فوتبال شرق آسیا پیشرفت کرده است. البته امیدوارم بازیکنان بتوانند بازی در حد شخصیت و نام پرسپولیس انجام بدهند تا قهرمان آسیا شوند.
عربشاهی بیان کرد: تیم پرسپولیس همانند سال‌های گذشته با یک هافبک دفاعی و 3 هافبک شناور و 2 مهاجم بازی کند تا با نفرات بیشتری بتواند به دروازه حریفان حمله کند. آقایی و شیری مدافعان چپ و راست پرسپولیس در نیمه اول اجازه نفوذ به محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان نداشتند، اما در نیمه دوم به جلو آمدند و پرسپولیس روند بهتری پیدا کرد.
گل محمدی باید از برزگر در خط حمله استفاده کند 
عربشاهی درباره عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس یک بازیکن جوان و آینده دار به نام برزگر دارد که باید گل محمدی به او بها بدهد و از او استفاده کند. من نحوه بازی رمضانی را قبول ندارم، اما به نظرم زوج برزگر و عبدی می‌تواند در خط حمله پرسپولیس مثمرثمر باشد. عالیشاه هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و پاس‌های خوبی برای مهاجمان ارسال کند.
او در پایان درباره آینده تیم پرسپولیس گفت: ما نمی‌توانیم درباره آینده پرسپولیس قضاوت کنیم، چون هنوز خیلی زود است. این تیم باید 7 - 8 بازی انجام بدهد تا درباره عملکرد آن نظر بدهیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/222906/عربشاهی--پرسپولیس-با-تک-مهاجم-به-مشکل-بر-می‌خورد--استفاده-از-زوج-عبدی-و-برزگر-به-نفع-سرخپوشان-است
بستن   چاپ