ایران پرسمان
پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی شهادت مظلومانه شهید فخری‌زاده
شنبه 8 آذر 1399 - 22:38:37
ایران پرسمان - تسنیم / سید ‌عباس صالحی در پیامی شهادت مظلومانه شهید محسن فخری‌زاده رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.
به نقل از مرکز روابط عمومی و‌اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده، از دانشمندان هسته‌ای کشور، نوشت:
«بسم الله الرحمن الرحیم
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
بار دیگر دست جنایتکار و ناجوانمردانه ترور، فرزند شایسته‌ای از مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را مورد اهداف شوم و پلید خود قرار داد.
دکتر محسن فخری زاده، رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سال های متمادی زندگی خویش را وقف پیشرفت و توان‌افزایی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و علم و فناوری نمود و شهادت مظلومانه ایشان، حادثه‌ای ناگوار و نشان روشن ناتوانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی و عظمت ملت مقاوم ایران است.
بی‌تردید نیروهای خدوم امنیتی و اطلاعاتی کشور این اقدام نابخردانه را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و اقدام درخور و به هنگامی به این ضایعه اسفناک خواهند داد.
ترور شهید فخری‌زاده نشانه عجز و ناتوانی در توقف پیشرفت ایران است
اینجانب شهادت دکتر فخری‌زاده عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، نیروهای جان برکف مسلح و وزارت دفاع، همکاران و شاگردان آن فقید سعید و خانواده آن شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات و همنشینی با صالحان و نیکان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ملت شهید پرور ایران عزت روزافزون و پیشرفت و تعالی مسئلت دارم‌.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/224300/پیام-تسلیت-وزیر-ارشاد-در-پی-شهادت-مظلومانه-شهید-فخری‌زاده
بستن   چاپ