ایران پرسمان
حیرت راننده با دیدن یوفو در آسمان
دوشنبه 10 آذر 1399 - 23:58:46
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس؛ شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند.
در حالی که برخی این اشیاء پرنده را فناوری پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشأ این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند. 
اما به تازگی پرواز یک شی مرموز در آسمان آمریکا خبرساز شده است. یک مرد محلی که در تاریخ 15 نوامبر با خانواده اش در یکی از اتوبان‌های منطقه هالیوود واقع در ایالت فلوریدا در حال رانندگی بود این شی سیگاری شکل را مشاهده کرد. در ویدئویی که این راننده تهیه کرده این شی پرنده با سرعت زیادی در آسمان حرکت می‌کند.
این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه «اسکات سی. وارینگ»، یوفوشناس شمهور قرار گرفت. او این ویدئو را در وبلاگ خود منتشر و در مورد آن نوشت: «در این ویدئو یک جت مسافربری در خلاف جهتی که این شی پرنده در حال پرواز است دیده شود. این یوفو در فاصله حدود 100 متری از کنار جت عبور می‌کند. احتمالا یک فرودگاه در آن نزدیکی است، اما این شی نه بالی دارد و دنباله ای! من مطمئنا رادار‌های فرودگاه این شی را نشان می‌دهند، اما بخاطر موقعیت از آن چشم پوشی می‌کنند، چون خیلی سرشان شلوغ است!»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/224994/حیرت-راننده-با-دیدن-یوفو-در-آسمان
بستن   چاپ