ایران پرسمان
مقام سپاه: پاسخ ملت ایران به ترور شهید فخری زاده حتمی است
جمعه 14 آذر 1399 - 13:53:51
ایران پرسمان - ایسنا / مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه دشمنان ما شهید فخری زاده را به خوبی شناخته بودند، تصریح کرد: دشمنان نسبت به نسل مدافع و کمک کار مظلومین و محرومین کینه دارند.
سردار محمدعلی حق بین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده به دست دشمنان جنایتکار نظام و ملت ایران، اظهار کرد: ایشان یکی از دانشمندان برجسته کشور هم در عرصه دفاعی و هم در عرصه هسته ای بود.
وی با بیان اینکه دشمنان ما شهید فخری زاده را به خوبی شناخته بودند، تصریح کرد: دشمنان می دانستند که این شهید بزرگوار توانسته چه امکانات و توانمندی های خوبی را برای کشور رقم بزند.
مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، با اشاره به دستاورد شهید فخری زاده در حوزه مقابله با ویروس کرونا، افزود: کرونا یکی از معضلات جامعه جهانی و کشور ماست و ایشان توانسته بود با ساختن کیت های تشخیص کرونا بخشی از مشکلات جامعه را حل کند و در آینده می توانست برای ملت ایران و سایر ملت های مظلوم منطقه بسیار مفید باشد.
حق بین، با بیان اینکه دشمنان نسبت به نسل مدافع و کمک کار مظلومین و محرومین کینه دارند، گفت: دشمنان با یک طراحی عملیاتی، این دانشمند ارزشمند را از ما گرفتند و حتما ملت و دولت ایران در زمان مناسب پاسخ آنان را خواهند داد.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان نیز انتظار دریافت پاسخ از سوی جمهوری اسلامی را دارند، اما اینکه پاسخ ما در چه سطح و کجا خواهد بود، توسط مسئولان ارشد نظام تعیین می شود.
فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همیشه به دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهند داد، خاطرنشان کرد: دشمن مسیر دشمنی با دین را انتخاب کرده و انقلاب اسلامی نیز به عنوان حامی و مدافع مظلومین عالم همان مسیری را طی می کند که دین مشخص کرده است لذا این دو مسیر هرگز جمع نمی شوند و باید آنقدر قوی شویم که دشمن را پشیمان کنیم.
حق بین، ترامپ و بایدن را دو روی سکه استکبار دانست و اضافه کرد: انتخابات آمریکا تاثیری بر ملت ایران نخواهد داشت، زیرا هیچ کسی برای ما دلسوز نیست و خودمان باید روی پای خودمان بایستیم و در انتخابات ها افرادی را در راس امور کشور قرار دهیم که دلسوز انقلاب باشند و در بحران ها خوب تصمیم گیری کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/226282/مقام-سپاه--پاسخ-ملت-ایران-به-ترور-شهید-فخری-زاده-حتمی-است
بستن   چاپ