ایران پرسمان
استقلال با تراکتور بازی دارد نه پرسپولیس!
پنجشنبه 25 دي 1399 - 00:34:03
ایران پرسمان - باشگاه استقلال امروز اقدام به انتشار ویدیوهای عجیبی در کانال رسمی اطلاع رسانی اش کرد.

به گزارش جام نیوز ، باشگاه استقلال امروز اقدام به انتشار ویدیوهای عجیبی در کانال رسمی اطلاع رسانی اش کرد. در نگاه اول به نظر می رسید این اقدامات از سوی یک کانال هواداری استقلال انجام گرفته است اما وقتی بیشتر توجه می کردیم می دیدیم این ویدیو ها از سوی کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شده است. کانال رسمی باشگاه استقلال ساعتی پیش ابتدا ویدیویی را منتشر کرد و مدعی شد طبق قوانین جدید داوری گل اول پرسپولیس مردود بوده چرا که مهدی عبدی زننده گل، قبل از ضربه آخر عارف غلامی و محمد نادری را هل داده است.
اما ماجرا به این جا ختم نشد و این باشگاه ویدیوهایی از بازی های قبل این تیم هم منتشر کرد و در تمامی آن ها از لفظ قوانین جدید استفاده کرد. استفاده از این عبارت به نوعی لجبازی و دهن کجی برای کمیته داوران و کارشناسانی است که مدعی شدند در قوانین جدید داوری آن صحنه برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس، پنالتی نبوده است.
این ویدیو ها و انتشار آن ها خیلی در شان کانال رسمی اطلاع رسانی باشگاه استقلال نیست و مسئولان این باشگاه باید بدانند این تیم روز دوشنبه در تبریز باید به مصاف تراکتور برود و این کار ها علاوه بر به هم ریختن تمرکز بازیکنان، به راحتی می تواند باعث ایجاد کینه بین کمیته داوران و باشگاه شود. البته همین اتفاقات بازیکنان استقلال را در فضای دربی نگه می دارد و با توجه به این که آبی ها در این بازی پر اشتباه ظاهر شده اند خیلی به نفع آن ها نیست که در فضای این بازی بمانند. آبی ها اگر بازی عقب افتاده شان را ببرند صدرنشین لیگ باقی می مانند و شاید بهتر بود به جای این کارها به بازی با تراکتور فکر می کردند و جلوی حواشی و شایعه پراکنی های اطراف باشگاه را می گرفتند.
شاید بهتر باشد مدیران استقلال به وعده هایی که به بازیکنان تیم شان داده اند عمل کنند تا این که با کارشناسان داوری لجبازی کنند. کمیته داوران از این اعتراض ها هیچ ضرری نمی کنند و قطعا نتیجه بازی بر نمی گردد اما استقلال هنوز در ابتدای فصل قرار دارد و صدرنشینی اش را برای قهرمانی باید 20 بازی دیگر حفظ کند، این لج بازی ها به نوعی استقلال را از قهرمانی دور تر می کند تا این که سودی به آبی ها برسد...
هیچ تیمی تا الان از اعتراض به داوری آن هم دو روز پس از بازی به جایی نرسیده است و به نوعی بهتر است استقلالی ها طوری بازی کنند که دیگر وقت شان را صرف کوبیدن آب در هاون نکنند. البته اعتراض حق استقلالی ها است و این باشگاه می توانست به راحتی این فیلم ها را به کمیته داوران تحویل بدهد و تمرکز تیم را روی بازی بعدی نگه دارد و امتیازات ها را از دست ندهد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/241792/استقلال-با-تراکتور-بازی-دارد-نه-پرسپولیس!
بستن   چاپ