ایران پرسمان
تخت روانچی: دوره کسانی که به فشار حداکثری افتخار می کردند، پایان یافت
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 18:36:44
ایران پرسمان - فارس / سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در توئیتی درباره پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ نوشت: دوره کسانی که به سیاست «فشار حداکثری» به امید به زانو زدن ایران افتخار می کردند، به پایان رسید.
«مجید تخت روانچی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک در توئیتی در پی پایان دوران چهار ساله ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نوشت: دوره کسانی که به سیاست «فشار حداکثری» به امید به زانو زدن ایران افتخار می کردند، به پایان رسید.
‏ وی افزود: واقعیت ایران را نمی توان نادیده گرفت و همه تلاش ها برای تضعیف آن بی نتیجه مانده است.
‏ تخت روانچی با طرح این سؤال که آیا دولت جدید آمریکا از خصومت، نادانی و شکست های گذشته درس می گیرد؟ عنوان کرد: زمان قضاوت خواهد کرد.
به گزارش فارس، چهارشنبه (دیروز) دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» پایان یافت و او در پایگاه شکاری اندروز واقع در ایالت مریلند، در آخرین سخنرانی رسمی خود با هوادارانش به تمجید از عملکرد خود پرداخت و در خصوص کسب دوباره قدرت ابراز امید‌واری کرد.
وی در صحبت‌های خود، برای دولت جو بایدن، آرزوی موفقیت کرد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در توئیتی در این خصوص نوشت: ترامپ، پامپئو و همپالگی‌هایشان با بدنامی به زباله‌دان تاریخ سقوط کردند.اما یاد و خاطره سردار سلیمانی و هزاران نفری که به واسطه تروریسم دولتی - و اقتصادی - ترامپ و جنایات او علیه بشریت کشته شدند، آسیب دیدند یا از مواد غذایی و دارویی محروم شدند، همواره خواهد درخشید.شاید نفرات جدید در واشنگتن درس گرفته باشند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/244399/تخت-روانچی--دوره-کسانی-که-به-فشار-حداکثری-افتخار-می-کردند،-پایان-یافت
بستن   چاپ