ایران پرسمان
آغاز عملیات ساخت 2 پارک محلی در منطقه نوبنیاد
يکشنبه 2 تير 1398 - 11:50:56
ایران پرسمان - سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران ، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از آغاز ساخت دو پارک محلی در منطقه نوبنیاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بنابر اعلام امین صفایی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات ، با توجه به اسکان بخش زیادی از ساکنان کیش در منطقه نوبنیاد کیش و لزوم تامین فضاهای تفریحی عمومی برای رفع نیاز این افراد در اوقات فراغت، ساخت دو پارک محله ای در مجاورت میادین آرین و بهارستان منطقه نوبنیاد در دستور کار اجرایی قرار گرفت که عملیات اجرایی آن از اواخر اردیبهشت امسال آغاز شده است.
وی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات تسطیح و خاکبرداری این دو پارک در حال انجام بوده و بخش زیادی از تدارکات و مصالح مورد نیاز آن نیز تامین شده ، ابراز امیدواری کرد که این پارک ها با مساحت های تقریبی 12 هزار و 500 مترمربع در فاز سه نوبنیاد و 9 هزار و 500 مترمربع در فاز یک نوبنیاد تا پایان تابستان امسال برای ارائه خدمات به ساکنان کیش به بهره برداری برسد.
به گفته وی فضاهای بازی کودکان ، زمین های فوتبال کودکان و بزرگسالان ، اسکیت ، بدمینتون ، مسیرهای پیاده روی ، فضای سبز متناسب ، ورزش های همگانی ، آلاچیق و پارکینگ و سرویس های بهداشتی از جمله فضاهای اصلی پیش بینی شده در این دو پارک است .
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش ، با بیان اینکه پارک ها یکی ازعوامل اصلی شکل گیری محلات و شهرک های مسکونی بوده که ضمن ایجاد و تقویت روحیه نشاط و شادابی در اقشار مختلف سنی جامعه ، سیما و منظر شهری رابهبود می بخشند تاکید کرد: ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان کیش یکی از شاخصه های توسعه پایداراین منطقه آزاد است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/26107/آغاز-عملیات-ساخت-2-پارک-محلی-در-منطقه-نوبنیاد
بستن   چاپ