ایران پرسمان
افزایش تعاملات سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
چهارشنبه 19 تير 1398 - 17:52:21
ایران پرسمان - توسعه همکاری در جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به ساکنان و گردشگران کیش محور گفتگوی معاونان سازمان منطقه آزاد کیش با روسای سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش درجلسه ای که سه شنبه 18 تیر با حضور مسعود توفیقی معاون توسعه مدیریت، امین محمودی نیا مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و شمشادیان رییس اداره بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش در دفتر مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد راهکارهای تقویت تعاملات مالی بین دو سازمان و ارائه خدمات بیمه ای به ساکنان و گردشگران سلامت بررسی شد.
همچنین در نشستی در دفتر ابراهیمی مدیرکل اداره کل کار استان هرمزگان موضوعات متعددی در زمینه قانون کار در مناطق آزاد مطرح و راهکارهای بهینه سازی شرایط فعالیت در جزیره کیش بررسی شد.
در این سفر و در جلسه ای در دفتر مدیرکل سازمان بازرسی استان هرمزگان، مدیرکل بازرسی استان به همراه معاونان این سازمان و معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه روند همکاریهای مثبت سازمان منطقه آزاد کیش با سازمان بازرسی بحث و گفتگو کردند. در این نشست طرفین بر شفاف سازی و مبارزه حداکثری با فساد در تمام سطوح اداری تاکید داشتند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/31669/افزایش-تعاملات-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-و-سازمان-تامین-اجتماعی-استان-هرمزگان
بستن   چاپ