ایران پرسمان
گام دوم دولت‌آزاری دلواپسان
پنجشنبه 20 تير 1398 - 22:40:26
ایران پرسمان -
گام دوم دولت‌آزاری دلواپسان
k ٢.١
٠
اعتماد / متن پیش رو در اعتماد منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به سریال «گاندو»، گفت: ناشی‌گری‌‌‌ها در این سریال آنچنان زیاد بود که علاوه بر نخبگان و کنشگران، جامعه عمومی کشور هم در فضای مجازی عکس‌العمل نشان داد و متوجه شد که گاندو یک نمایش تلویزیونی متعارف نیست.
عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه سریال گاندو از چند منظر قابل‌توجه است، گفت: «این سریال هجمه سنگینی به خود اختصاص داد، آن‌هم برای نمایش حضور جاسوسان قدرتمند در بخش‌های مختلف حکومتی؛ مگر یک نهاد که همچنان در سریال گاندو محور اصلی نمایش بود.»
به گزارش اعتمادآنلاین، ناصری در ادامه باتوجه به هجمه‌ها و انتقادات علیه دولت در سال‌های اخیر تاکید کرد: «سریال گاندو گام دوم دولت‌آزاری دلواپسان بود. گام اول با انتقاد و انتقام از برجام صورت گرفت و تا امروز ادامه دارد. گام دوم به منظور زیر سوال بردن دولت روحانی و مخصوصا دستگاه دیپلماسی آن و شخص وزیر امور خارجه بود.» او ادامه داد: «این سریال سعی داشت با زبان ابتر خود و البته ناکام، محمدجواد ظریف را مرتبط با ساختارهای جاسوسی معرفی کند و از این طریق انتقام دلواپسان را از وزیر امور خارجه، به عنوان امضاکننده توافق‌نامه برجام در تاریخ 40 ساله، بگیرد.»ناصری در ادامه با بیان اینکه کارگردان این سریال از زمره دلواپسان نیست، تاکید کرد: «اما نهایتا با مدیریت نهاد نمایش داده ‌شده در سریال، گاندو نتوانست به خوبی از عهده کار برآید. البته تردید نکنید که منظور سازندگان سریال اساسا واهی و پوچ بود.»ناصری درباره تاثیری که این سریال می‌تواند بر افکار عمومی بگذارد، گفت: «این سریال یک سیاسی‌کاری بسیار پرهزینه بود که هیچ‌یک از افکار عمومی مرتبط با دو جناح سیاسی کشور را به خود جلب نکرد.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/32036/گام-دوم-دولت‌آزاری-دلواپسان
بستن   چاپ