ایران پرسمان
تصویب طرحی برای اتمام حمایت نظامی آمریکا از ائتلاف سعودی
جمعه 21 تير 1398 - 01:44:44
ایران پرسمان -
تصویب طرحی برای اتمام حمایت نظامی آمریکا از ائتلاف سعودی
k ٢.٢
٠
فارس / مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه پنجشنبه طرحی را که رئیس‌جمهور این کشور را ملزم به قطع حمایت از ائتلاف سعودی می‌کند به تصویب رساند.
مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه پنجشنبه (به وقت تهران) طرحی را که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را ملزم به اتمام حمایت نظامی از عملیات‌های ائتلاف سعودی در جنگ یمن می‌کند به تصویب رساند.
به نوشته روزنامه یو‌اس‌ای‌تودی این مجلس قرار است روز جمعه درباره طرح دیگری که ترامپ را از اقدام نظامی علیه ایران منع کند نیز رأی‌گیری کند. حامیان این طرح پیش‌بینی می‌کنند این طرح به تصویب خواهد رسید.
این دو طرح، سطح جدیدی از مخالفت‌ها با سیاست خارجی ترامپ را در کنگره به نمایش می‌گذارند، جایی که نمایندگان دموکرات قصد دارند از اکثریت خود برای انتقاد از ترامپ استفاده کنند.
طرح‌های یادشده هر دو در صورت تصویب به عنوان متمم به نسخه مجلس نمایندگان از لایحه بودجه دفاعی آمریکا افزوده خواهد شد. دیگر شاخه قانونگذاری کنگره آمریکا، یعنی مجلس سنا چند هفته پیش نسخه موازی این طرح را به تصویب رساند. بعد از تصویب نسخه مجلس نمایندگان، «کمیته کنفرانس» برای رفع مغایرت‌های دو مصوبه و رسیدن به یک لایحه واحد تشکیل جلسه خواهد داد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/32053/تصویب-طرحی-برای-اتمام-حمایت-نظامی-آمریکا-از-ائتلاف-سعودی
بستن   چاپ