ایران پرسمان
سوقصد به نماینده اصفهان
يکشنبه 23 تير 1398 - 23:42:55
ایران پرسمان -
سوقصد به نماینده اصفهان
k ٨٥
٠
فارس / دقایقی قبل به احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سوء قصد شد.
خبر های بیشتر را از اینجا دنبال کنید
دقایقی قبل به احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سوء قصد شد که طی آن راننده وی با شلیک عاملین این حادثه از ناحیه پا زخمی شد.
بر اساس این خبر، 2 موتور به همراه چهار سرنشین در خیابان لبافی نژاد تهران به اتومبیل این نماینده مجلس حمله می کنند که نهایتاً محافظ سالک که راننده وی بود طی درگیری با شلیک گلوله از ناحیه پا زخمی می شود.
بر اساس اطلاعات به دست آمده در حال حاضر حال راننده وی در بیمارستان به سر می برد و چهار فرد حمله کننده به نماینده متواری شدند.
سالک: هنگام حمله در خودرویم حضور نداشتم
نماینده مردم اصفهان که ساعتی پیش خبر سوء قصد به وی منتشر شد، گفت: محافظ بنده در اثر اصابت گلوله مجروح شده اما هنگام تیراندازی در حال انجام مصاحبه بودم و در خودرو حضور نداشتم.
برای انجام مصاحبه تلویزیونی در ساختمان صدا و سیما واقع در تقاطع خیابان لبافی نژاد و دانشگاه تهران رفته و در حال انجام مصاحبه بودم که حدود ساعت 20 و 15 دقیقه صدای تیراندازی از خیابان شنیده شد، با مراجعه به بیرون ساختمان محافظ ( راننده ) خود را در حالی که نقش زمین شده و خونریزی داشت، یافتیم.
وی افزود: طبق اظهارات شاهدان عینی؛ 4 راکب سوار بر 2 موتور سیکلت به خودرو و محافظ بنده حمله کرده بودند که هنوز قصدشان مشخص نیست، شاید قصد سرقت کیفم را داشتند و شاید هم نیتشان چیز دیگری بوده است.
وی با بیان اینکه« نیروهای امنیتی و انتظامی در حال بررسی این حادثه هستند» گفت: محافظ بنده مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد اما حال عمومی وی خوب است.
وی افزود: هنوز مشخص نیست که آیا ضاربان مسلح بودند و یا محافظ بنده برای دفاع از کلت کمری استفاده کرده است و همچنین مشخص نیست که گلوله مورد اصابت از کلت محافظ شلیک شده و یا اسلحه ضاربان.
نماینده مردم اصفهان خاطر نشان کرد: کلت کمری محافظم در اختیار نیروهای امنیتی است و این موضوع اکنون در حال بررسی است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/32938/سوقصد-به-نماینده-اصفهان
بستن   چاپ