ایران پرسمان
نامه موسوی لاری به رئیس صدا و سیما درباره سخنان سردار نظری
دوشنبه 24 تير 1398 - 13:54:55
ایران پرسمان -
نامه موسوی لاری به رئیس صدا و سیما درباره سخنان سردار نظری
k ١.٤
١
جماران / وزیر کشور دولت اصلاحات طی نامه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، با کذب خواندن سخنان سردار نظری در یک برنامه شبکه افق، خواستار انعکاس نامه خود در «برنامه ای مشابه» در «همان شبکه» شد.
به نام خدا
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی آقای دکتر علی عسگری
با سلام و تحیات،
با کمال تأسف و تعجب مطلع شدم شبکه افق آن سازمان در برنامه ایی در تاریخ 18/4/98 به مناسبت سالگرد وقایع هیجده تیر 1378 کوی دانشگاه تهران با حضور آقای زاکانی و تماس تلفنی آقای فرهاد نظری فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ به طور یکسویه برخی سخنان کذب و خلاف واقع توسط فرد اخیرالذکر مبنی بر دستور اینجانب جهت ورود به کوی و برخورد با دانشجویان مطرح و تلاش شد تا اقدامات غیرموجه و فاجعه بار عوامل حادثه توجیه و بر آثار زیانبار تعرض به دانشجویان سرپوش گذاشته شود.
اینجانب ضمن اظهار تأسف از این سقوط اخلاقی انتظار دارم طبق مقررات و قوانین موضوعه کشور در برنامه ایی مشابه از طریق همان شبکه این نامه را به سمع مخاطبان خود برسانید. انصاف خواهید داد که برنامه هایی از این قبیل وجهه صدا و سیما را بیش از پیش ملکوک نموده بر بلندی دیوار بی اعتمادی عامه مردم نسبت به این سازمان می افزاید صدا و سیمای جمهوری اسلامی نباید تریبونی برای تحریف تاریخ، ترویج دروغ و نشر اکاذیب باشد.
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
باتشکر
سیدعبدالواحد موسوی لاری
1398/4/22

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/33060/نامه-موسوی-لاری-به-رئیس-صدا-و-سیما-درباره-سخنان-سردار-نظری
بستن   چاپ