ایران پرسمان
شهادت کودک فلسطینی در تصادف با شهرک نشین صهیونیست
سه شنبه 25 تير 1398 - 15:27:14
ایران پرسمان -
شهادت کودک فلسطینی در تصادف با شهرک نشین صهیونیست
٠
٠
ایرنا / در جنایتی تازه از سوی اشغالگران، شهرک نشین صهیونیست یک کودک فلسطینی را در شهر "الخلیل" در کرانه باختری رود اردن با خوردرو زیر گرفت و به شهادت رساند.
به گزارش پایگاه "فلسطین الیوم"، یک شهرک نشین صهیونیست صبح امروز (سه شنبه) یک کودک فلسطینی را در شهرک "إذنا" در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن زیر گرفت و به شهادت رساند.
براساس این گزارش "احمد الخلیل ذبانیه" 6 ساله و از اهالی شهرک اذنا در استان الخلیل است.
با آنکه کرانه باختری رود اردن و نوار غزه، جزو مناطق فلسطینی هستند، اما اسرائیل در این مناطق شهرک سازی کرده است. این اقدام رژیم صهیونیستی خلاف قوانین بین‌المللی شناخته می‌شود، در حالی که اسرائیل آن را رد می‌کند.
**به شهادت رسیدن اسیر فلسطینی در زندان صهیونیست ها
منابع فلسطینی همچنین امروز از به شهادت رسیدن "نصار طقاطقه" اسیر فلسطینی از شهرک "بیت فجار" در "بیت لحم" در کرانه باختری رود اردن در داخل زندان "نیتسان" رژیم صهیونیستی خبر دادند.
"قدری ابوبکر" رئیس هیات امور اسرای فلسطینی گزارش داد که طقاطقه 31 ساله در 19 ژوئن 2019 به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به منزل این شهید فلسطینی در شهرک بیت فجار او را بازداشت کرده و به زندان "الجمله" برای تحقیقات منتقل کردند و پس از آن به زندان انفردای در زندان نیتسان انتقال یافت.
بر اساس این گزارش پس از به شهادت رسیدن این اسیر فلسطینی، اعتراض بر همه زندان های رژیم صهیونیستی حاکم شده است.
جنبش اسیر فلسطینی اعلام کرد که اداره زندان های رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل شهادت این اسیر فلسطینی را که تحت شکنجه و اهمال پزشکی به شهادت رسیده را بر عهده دارد.
هیات رسیدگی به امور اسیران فلسطینی در گزارشی تازه شمار فلسطینیان دربند رژیم صهیونیستی را 6 هزار و 500 نفر اعلام کرد که در میان آنان 230 کودک، 48 زن، 500 زندانی بدون اتهام و یکهزار و 800 بیمار دیده می‌شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/33437/شهادت-کودک-فلسطینی-در-تصادف-با-شهرک-نشین-صهیونیست
بستن   چاپ