ایران پرسمان
یادگیری مکالمه انگلیسی فقط در 3 ماه
سه شنبه 25 تير 1398 - 22:53:49
ایران پرسمان -
یادگیری مکالمه انگلیسی فقط در 3 ماه
k ١.٦
٠
رپرتاژ آگهی/یکی از روش‌های بسیار مرسومی که برای آموزش زبان وجود دارد، حضور فیزیکی در فضای کلاس است. برای هماهنگی زمان‌های کلاسی که ثبت‌نام می‌کنیم، اغلب باید برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام دهیم تا به‌موقع سر کلاس حضور یابیم و یادگیری‌مان را نیز بالا ببریم؛ از جمله اینکه افراد شاغل معمولا مجبور می‌شوند مرخصی‌ بگیرند و با توجه به ترافیک‌های متعدد در کلانشهرها، خود را به آموزشگاه برسانند. پس معضل زمان، مشغله‌های روزمره و هماهنگی‌هایی از این نوع، می‌تواند دغدغه اصلی زبان‌آموزان باشد. علاوه بر آن، تجربه یادگیری با معلم‌های مختلف که هر کدام لهجه و روش منحصر به خودشان را دارند، کلاس‌های بسیار شلوغ، عدم انطباق چارت‌های درسی کلاس با مهارت و دانش واقعی زبان‌آموز و مقید شدن به یک سری اصول و روش‌های مدون در آموزشگاه‌ها می‌تواند زبان‌آموزان را دلسرد کند تا جایی که فرایند یادگیری را ادامه ندهند.
یکی از روش‌های نوین یادگیری زبان انگلیسی، در اختیار داشتن محتوای آموزشی به صورت خودآموز است که می‌تواند به راحتی با هر سطح مهارت منطبق شود. علاوه بر این، زبان‌آموز می‌تواند در هر ساعتی از شبانه‌روز یادگیری داشته باشد.
« مهندس زبان » یکی از شیوه‌های نوین یادگیری زبان انگلیسی است که نیازی به طی دوره‌های طولانی و صرف زمان‌های بسیار ندارد و در کمترین زمان می‌توانید با آموزش‌های آن همراه شده و زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنید. علاوه بر اینکه از گرامرهای دست و پاگیر که همه آموزشگاه‌ها خود را موظف به تدریس آن می‌کنند، رهایی می‌یابید، فقط آنچه که برایتان ضروری‌ست را تمرین می‌کنید و یاد می‌گیرید. از جمله دیگر مزایای این شیوه که به صورت یک پکیج به زبان‌آموزان ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 آموزش مکالمه انگلیسی بدون نکات گرامری دست و پاگیر که 70٪ این زمان‌ها معادل فارسی ندارند (در طی 100 روز)
 آموزش مکالمه با تکیه بر 5 فعل طلایی
 ارائه فرمول‌های ناب و کاربردی در مکالمات روزمره (مکالمات در سفر، مکالمات تلفنی، مکالمات در نشست‌ها و....)
 آموزش ساخت جملات و اصطلاحات فقط با 12 فعل پر کاربرد
 آموزش اصطلاحات بریتانیایی و امریکایی
 آموزش 1000 واژه، اصطلاح و فرمول انگلیسی
مزیت دیگر بسته آموزشی جامع آموزشی مکالمه زبان انگلیسی « مهندس زبان »، هزینه بسیار اندک آن است. هزینه این بسته آموزشی 180 هزار تومان است که علاقه‌مندان در تمامی مشاغل و کسب و کارها می‌توانند با دریافت 34٪ تخفیف و پرداخت فقط 119 هزار تومان بسته آموزش زبان انگلیسی رو درب منزل تحویل بگیرند.
برای اطلاعات بیشتر و خرید بسته آموزشی به این آدرس مراجعه کنید.
/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/33609/یادگیری-مکالمه-انگلیسی-فقط-در-3-ماه
بستن   چاپ