ایران پرسمان
بسته ویدئویی آخرین خبر/ دانش آموزان اول مهر کتاب ندارند!
سه شنبه 25 تير 1398 - 22:54:02
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٤٧٥
٠
آخرین خبر / فروش بلیت هواپیما تا 6 برابر قیمت، افزایش 20 درصدی بازگشت دانشجویان ایرانی به کشور و رسیدگی به شکایت شجریان از صدا و سیما بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
کاغذ دیر برسد، مهرماه کتاب نداریم
علی باقرزاده؛ معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرده درباره کاغذ موردنیاز برای چاپ کتاب‌های درسی هنوز تصمیم گیری نشده و اگر کاغذ دیر تامین شود ممکن است کتاب های درسی بعد از مهرماه به دست دانش آموزان برسد. این مقام مسئول گفته انجام مراحل ثبت سفارش در گمرک تا تحویل نهایی کاغذ حداقل به 3 ماه زمان نیاز دارد که هم اکنون از برنامه عقب هستیم.
رسیدگی به شکایت شجریان از صدا و سیما
محمدحسین آقاسی وکیل مدافع شجریان، 10 سال پیش به خاطر پخش بدون رضایت آثار این خواننده در صدا و سیما شکایتی تنظیم کرد که در سال 91 دادگاه به نفع آن ها رای صادر کرد و 6 سال پس از آن یعنی سال 97 پرونده مجدد به یکی از شعب قضایی ارجاع شد و در نهایت شکایت رد شد و اعلام کردند صدا و سیما با این کار باعث شهرت شجریان شده است. حالا قرار است دوم شهریور امسال این پرونده توسط قاضی مسعودی مقام، قاضی پرونده‌های اخلالگران اقتصادی بررسی شود.
گرمای شدید در انتظار ایران؛ تهران به گرمی کالیفرنیا
یک موسسه سوئیسی در آمار خود آورده است که به علت انتشار گازهای گلخانه ای ٧٧ درصد از شهرهای دنیا تا سال ٢٠٥٠ با تغییرات شدید اقلیمی روبرو می‌شوند. در خوشبینانه‌ترین حالت افزایش دما در 8 کلانشهر ایران یعنی اهواز، کرمانشاه، تبریز، اصفهان، قم، تهران، کرج و مشهد قطعی بوده و این روند نسبت به شهرهای بزرگ دنیا سرعت بیشتری خواهد داشت. بر همین اساس گرمای تهران به کالیفرنیا می رسد.
فروش بلیت هواپیما تا 6 برابر قیمت
سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات گفته در برخی از خطوط پر مسافر هواپیمایی، بلیت تا 6 برابر قیمت دیگر روزها، به فروش می‌رسد که چون قیمت کف و سقف مشخص نیست تعزیرات هم کاری نمی‌تواند بکند. همچنین بلیت قطار تهران مشهد تا 450 هزار تومان به فروش رسیده که پس از بررسی مشخص شد با هزینه های اضافی این قیمت اعلام شده است.
می دونم اما نمیگم!
ایفای نقش میترا استاد، همسر مقتول نجفی، در فیلم های سینمایی«اخراجی‌های ٣» و «دخترشاه پریون» و «واران» باعث شد تا سینمای ایران به حاشیه کشیده شود. کارگردان های این فیلم ها برای رفع اتهام هم که شده توضیحاتی دادند که نشان می دهد با این بازیگر ارتباطی غیر کاری نداشته اند. کامران قدکچیان کارگردان دختر شاه پریون گفته تا قبل از قتل خانم استاد از حضور ایشان در فیلم خود اطلاعی نداشته. تهیه کننده این مجموعه هم میترا استاد را به یاد نمی اورد. ده نمکی هم عنوان می کند می داند کدام کارگردان با میترا استاد در ارتباط بوده اما نمی گوید.
نجفی در اتاق مشایی
کانال تلگرامی دولت بهار مدعی شده است محمد علی نجفی (شهردار سابق تهران) پس از قتل همسرش به بند 4 زندان اوین و اتاق رحیم مشایی (رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق) رفته و مشایی به اتاق دیگری که امکانات مناسبی ندارد منتقل شده است.
افزایش 20 درصدی بازگشت دانشجویان ایرانی به کشور
مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان گفته در سال 97 نسبت به سال 96، بازگشت دانشجویان ایرانی محصل در خارج از کشور به ایران 20 درصد بیشتر شد. معاون وزیر علوم اظهار امیدواری کرده که با افزایش تسهیلات، دانشجویان بیشتری به کشور برگردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/33619/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--دانش-آموزان-اول-مهر-کتاب-ندارند!
بستن   چاپ