ایران پرسمان
قاضی پور عصبانی شد
دوشنبه 31 تير 1398 - 21:22:10
ایران پرسمان -
قاضی پور عصبانی شد
k ٦.٥
٢
ایسنا / نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به طرح سوالی در خصوص پخش فیلم دوتابعیتی‌ها در مجلس گفت: آقای رحیمی سوال شما و حاشیه‌های آن به امنیت ملی، منافع ملی و حیثیت بین المللی نظام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی در این مقطع حساس خدشه وارد کرد.
نادر قاضی پور در اخطار قانون اساسی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس با استناد به اصول 156و اصل 150 قانون اساسی و مواد 109 و 206 و 207 آیین نامه داخلی مجلس گفت: آقای رحیمی سوال شما به امنیت ملی، منافع ملی و حیثیت بین المللی نظام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی در این مقطع حساس خدشه وارد کرد، طبق آیین نامه سوال شما وارد نبود. در این سوال برای رییس قوه قضاییه و دادستان کل کشور تعیین تکلیف کردید در حالی که قوه قضاییه قوه مستقل است. شما سپاه پاسداران را مورد حمله قرار دادید. باید توجه کنید که حمله به سپاه حمله به نظام است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی نامه رسمی منکر موضوع شده است؛ پس چرا باید در صحن علنی آب رسوایی ریخته شود؟ فیلم گاندو در راستای فساد اخلاقی و جاسوسی برخی از دوستان دوتابعیتی بود، سوال شما چه ارتباطی به ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و سپاه دارد؟ نمایندگان از فیلم گاندو تقدیر و آن را تبلیغ کردند، صحبت‌های شما توهین به نمایندگان بود. اگر جاسوسی در کار نبود آمریکا چگونه پول نقد ما را فرستاد؟
قاضی پور در پایان اضافه کرد: آقای مصری بر اساس آیین نامه مجلس به شما اختیار دادیم چنانچه ناطق خارج از موضوع صحبت کرد پس از سه بار تذکر صدای وی را قطع کنید. شما به این موضوع عمل نکردید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/36318/قاضی-پور-عصبانی-شد
بستن   چاپ