ایران پرسمان
ایندیپندنت گزارش داد؛
چرا پدران انگلیسی مخالف آرایش دخترانشان هستند؟
یکشنبه 3 شهریور 1398 - 10:56:57 AM
ایران پرسمان - بحث استفاده کودکان و نوجوانان از لوازم آرایشی، حدود سه هفته قبل در انگلیس داغ شد؛ بعد از انتشار خبری مبنی بر اینکه دو فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی برنامه‌ای برای آموزش آرایش به دانش‌آموزان ترتیب داده‌اند.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایندیپندنت، بر اساس نتایج نظرسنجی مؤسسه پژوهشی «یو گاو» (you gov)، در انگلیس هفتاد درصد پدران با آرایش برای دختران نوجوان مخالفند و آن را مضر می‌دانند.
به‌نوشته این روزنامه انگلیسی، بحث استفاده کودکان و نوجوانان از لوازم آرایشی، حدود سه هفته قبل در انگلیس داغ شد؛ بعد از انتشار خبری مبنی بر اینکه دو فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی برنامه‌ای برای آموزش آرایش به دانش‌آموزان ترتیب داده‌اند.
انتقادات از برنامه مذکور تا حدی فزونی گرفت که برگزارکنندگان ناگزیر از لغو آن شدند.
یک شهروند انگلیسی در گفتگو با ایندیپندنت، برگزاری کلاس آموزش آرایش برای دختران دانش‌آموز انگلیسی را "وحشتناک" خوانده و گفته است: «دختران جوان همین حالا هم به‌خاطر ظاهرشان تحت فشار و آسیبند؛ چه برسد که تعلیم آرایش هم ببینند!»
مدیر یک بنیاد امداد اجتماعی هم در این رابطه ضمن اشاره به نگاه جنسی رایج، به روزنامه انگلیسی خاطرنشان کرده است: «در مدرسه و محل کار، زنان جوان اغلب بر حسب ظاهر قضاوت می‌شوند نه توانایی‌هایشان؛ حدود یک‌سوم آن‌ها می‌گویند سر کار و در مصاحبه‌ها با آن‌ها به‌خاطر ظاهرشان متفاوت رفتار می‌شود.»


http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/43870/چرا-پدران-انگلیسی-مخالف-آرایش-دخترانشان-هستند؟
بستن   چاپ