ایران پرسمان
سرگردانی زیدان در مادرید
سه شنبه 12 شهريور 1398 - 21:02:26
ایران پرسمان -
سرگردانی زیدان در مادرید
٥
٠
آی اسپورت / تنها سه بازی از شروع رقابت های فصل جدید لالیگا می گذرد و مربی هنوز از یک ترکیب ثابت استفاده نکرده و تاکنون از 17 بازیکن مختلف بهره برده است. به گزارش مارکا، مصدومیت ها نیز روی این تصمیمات بی تأثیر نبوده اما تغییر از همین حالا فرارسیده اند. زیدان در بازی اول مقابل سلتاویگو در بالایدوس 3-3-4 را استفاده کرد که تنها پیروزی فصل را رقم زد. آلوارو اودریوزولا به دلیل محرومیت دنی کارواخال در سمت راست خط دفاعی به میدان رفت در حالیکه وینیسیوس و گرت بیل در خط حمله بنزما را همراهی می کردند. رئال مادرید 3-1 پیروز شد و همه چیز خوب به نظر می رسید.
اما در بازی بعدی مقابل وایادولید ترکیب عوض شد؛ زیدان تصمیم گرفت از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند و هامس رودریگز به همراه ایسکو وارد ترکیب اصلی شدند. دنی کارواخال به ترکیب برگشت و اوضاع خوب پیش می رفت، اما رئال مادرید در گلزنی مشکل داشت. او در ادامه سیستم را به 2-4-4 تغییر داد اما بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. 4-4-2 برای بازی سوم هم استفاده شد؛ لوکا یوویچ و کریم بنزما در خط حمله به میدان رفتند و لوکاس وازکز و مندی به ترکیب اصلی آمدند. بازی خوب بود اما حضور لوکا مودریچ در نیمه دوم کمکی به تیم نکرد.
اما در میان این تغییرات، جایگاه برخی بازیکنان دست نخورده بود؛ تیبو کورتوا، سرخیو راموس، رافائل واران، کاسمیرو، تونی کروس، گرت بیل و کریم بنزما در هر سه مسابقه از ابتدا به میدان رفتند. ادر میلیتائو، رودریگو و ادن هازارد، سه خرید جدید دیگر رئال مادرید هنوز برای این تیم بازی نکرده اند، که دلیل عدم استفاده از ستاره بلژیکی مصدومیت بوده است. زیدان هنوز ترکیب ایده آل خود را پیدا نکرده و می خواهد از وقفه بازی های ملی برای رسیدن به هدف خود استفاده کند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/48995/سرگردانی-زیدان-در-مادرید
بستن   چاپ