ایران پرسمان
معرفی برترین‌های مسابقات ریاضی دانشجویی
شنبه 16 شهريور 1398 - 23:07:25
ایران پرسمان -
معرفی برترین‌های مسابقات ریاضی دانشجویی
٠
٠
ایسنا / برترین‌های چهل و سومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی معرفی شدند؛ تیم پنج نفره دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با کسب دو مدال طلا و سه مدال نقره موفق به کسب رتبه نخست چهل و سومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران شد.
چهل و سومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی با حضور 25 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که تیم دانشگاه صنعتی شریف با سرپرستی دکتر کسری علیشاهی عضو هیات علمی دانشکده‌ علوم ریاضی موفق شد برای چندمین سال متوالی رتبه نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
براساس این گزارش، علی دایی‌نبی و مجتبی زارع بیدکی موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شدند و فاطمه سادات سجادی، محمدرضا امینیان و امین فتح پور دیگر اعضای تیم دانشگاه صنعتی شریف بودند که مدال نقره این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
در بخش انفرادی نیز علی دایی‌نبی و مجتبی زارع بیدکی با کسب مدال طلا و امتیازهای 176 و 145 به ترتیب رتبه‌های اول و دوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
تیم‌های دانشگاه تهران و صنعتی امیرکبیر به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم چهل و سومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران را کسب کردند و تیم‌های دانشگاه خوارزمی و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز موفق به کسب عناوین چهارم و پنجم این دوره از مسابقات شدند.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، چهل و سومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران توسط انجمن ریاضی ایران طی روزهای 12 تا 15 شهریور ماه جاری در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/50171/معرفی-برترین‌های-مسابقات-ریاضی-دانشجویی
بستن   چاپ