ایران پرسمان
مقاله محققان دانشگاه تبریز مقاله برتر 2018 شد
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 16:02:29
ایران پرسمان -
مقاله محققان دانشگاه تبریز مقاله برتر 2018 شد
١٠
٠
ایسنا / مقاله محققان دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در ژورنال “Journal of Materials Science & Technology” به عنوان مقاله برتر سال 2018 انتخاب شد.
استاد گروه شیمی - فیزیک دانشکده شیمی دانشگاه تبریز و نویسنده مسئول این مقاله با اعلام این خبر اظهار کرد: این مقاله تحت عنوان " سنتز، شناسایی و بررسی الکتروشیمیایی اکسید گرافن - نانولوله‌های کربنی چند دیواره - اکسید منگنز- پلی آنیلین به عنوان الکترود ابر خازنی" تاثیر هم افزایی استفاده همزمان از این سه گروه ماده را بررسی می‌کند.
دکتر میرقاسم حسینی با تاکید بر اینکه نتایج چاپ شده در این مقاله از کارهای پژوهشی رساله دکتری "الهام شهریاری قلعه‌لر" استخراج شده است، یادآور شد: ابر خازن ساخته شده دارای ویژگی‌های خاصی شامل ظرفیت ویژه بالا، مقاومت داخلی پایین، پایداری چرخه‌ای بالا، روش ساخت آسان است که می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب برای استفاده و مطالعات بیشتر در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.
وی اضافه کرد: نتایج حاصل از فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در این زمینه در آزمایشگاه پژوهشی علوم و تکنولوژی الکتروشیمی در مجلات بین‌المللی معتبر با ضریب اثر بخشی بالا و یک ثبت اختراع در سازمان ثبت اختراعات کشورمان به چاپ رسیده و در ادامه با توسعه همکاری‌های بین‌المللی آزمایشگاه در حوزه ابر خازنها، شاهد پیشرفت روز افزون در این زمینه خواهیم بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/50338/مقاله-محققان-دانشگاه-تبریز-مقاله-برتر-2018-شد
بستن   چاپ