ایران پرسمان
با سرمایه‌ای معقول، یک ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیزینس مطمئن و کاملا ایرانی راه‌ اندازی کنید!
شنبه 23 شهريور 1398 - 11:11:04
ایران پرسمان -
با سرمایه‌ای معقول، یک ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیزینس مطمئن و کاملا ایرانی راه‌ اندازی کنید!
٧٠٥
٠
رپرتاژ آگهی/ می‌دونستی سرمایه‌گذاری در غذا و خوراکی‌ها در هر شرایطی همیشه سود داره!
این روزها اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه، به دنبال راه‌اندازی کسب و کاری با سرمایه‌ای اندک، با بازدهی بسیار بالایی می‌باشند. پدیده‌ای که امروزه در سنین گوناگون به خصوص در میان جوانان بسیار شایع می‌باشد، پیمودن پله‌های موفقیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و یا به اصطلاح راه 100 ساله موفقیت را یک شب به پایان رساندن است. صرف نظر از این موضوع که واقعا امکان دست یابی به موفقیت در کوتاه مدت بسیار بعید به نظر می‌رسد، اما استثناهایی نیز وجود دارند که البته نمی‌توان به راحتی آن‌ها را نادیده گرفت.
کول کاپ را به جرأت می‌توان یکی از آن جمله استثناهای شگفت‌انگیز و البته خوشمزه دانست. حتما از خودتان می‌پرسید کول کاپ چیست؟
کول کاپ در واقع همان وعده غذایی کامل و لذت بخشی است که مطمئنا در طول روز انتظار آن را می‌کشید. نوشیدنی دلخواه‌تان همراه با خوراکی‌های فینگرفودی متنوع در یک لیوان مخصوص ترکیبی را به وجود می‌آورد که امروزه با نام کول کاپ شناخته می‌شود. کول کاپ یک اتفاق کاملا ایرانی است و توسط یک ایرانی خوش ذوق و خلاق طراحی و به ثبت رسیده است. همچنین به زودی قرار است برند ایرانی کول کاپ در اروپا و سایر کشورهای همسایه گسترش ‌یابد.
با توجه به این موضوع که سرمایه‌گذاری در صنایع وابسته به محصولات غذایی همواره به نتیجه‌ای قابل قبول منجر می‌شود، لذا از کلیه اشخاصی که رویای موفقیت زود هنگام را در ذهن خود می‌پرورانند، دعوت می‌شود تا با اختصاص سرمایه‌ای نه چندان زیاد، اقدام به اخذ نمایندگی کول کاپ در تهران و یا شهرستان‌ها کنند. شایان ذکر است کلیه حقوق مادی و معنوی اعطای نمایندگی این محصول، به شخص متقاضی تعلق می‌گیرد.
در حال حاضرکول کاپ با در اختیار داشتن 5 شعبه در سطح شهر تهران و 12 شعبه در شهرستان‌ها، مشغول به فعالیت می‌باشد. شما نیز می‌توانید مسبب یک اتفاق خوب در محله و یا شهر خودتان باشید.
مشاوره رایگان در زمینه اعطای نمایندگی‌ها:
021-88049831
02188607827
09128908770
با ما در تماس باشید:

coolcupiran@
/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/51603/با-سرمایه‌ای-معقول،-یک-‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیزینس-مطمئن-و-کاملا-ایرانی-راه‌-اندازی-کنید!
بستن   چاپ