ایران پرسمان
سردار فدوی: دشمن 55 ماه است مستاصل شده‌
جمعه 29 شهريور 1398 - 19:22:35
ایران پرسمان - سردار فدوی: دشمن 55 ماه است مستاصل شده‌
٣٨٣
٠
مشرق / جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان تصور می‌کردند که در یک هفته بر یمن غلبه کنند اما نزدیک به 55 ماه است که مستاصل شده‌اند .
به گزارش مشرق، سردار دریادار علی فدوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره سردار شهید اکبر آقابابایی هرندی در شهر هرند اظهار داشت: این ایام، ایام سوز و اندوه اهل بیت (ع) است و همه دل‌های مشتاق اهل بیت (ع) در این ایام سوگوار هستند.
وی تصریح کرد: روز عاشورا مصیبت‌های بسیار زیادی بر خاندان رسول الله (ص) وارد شد و امیدواریم با ظهور حجت خدا همه دلدادگان حضور او دلشاد شوند و وعده‌ای که حضرت امام (ره) دادند مبنی بر اینکه ان‌شاالله این انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم محقق شود و شیرینی وعده خداوند را همه مردم بچشند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بیش از 40 سال از این که دلدادگان این راه در انقلاب اسلامی و در جمهوری اسلامی ایران عزت و افتخار و استقلال را برای خود به ارمغان آورده‌اند می‌گذرد. بیش از 40 سال است انقلاب حق اسلامی توسط حضرت امام صورت گرفته است و امت نیز به دنبال امام خود به راه افتاده‌اند و رهنمودهای او را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.
وی با بیان اینکه در طول این سال‌ها همه دشمنان انقلاب به صورت متحد به مقابله با جبهه حق برخاسته‌اند و هیچ موازنه میان جبهه حق و باطل وجود ندارد، تصریح کرد: دشمنان بیش از 40 سال است که با جبهه حق در حال مبارزه هستند و علی‌رغم 40 سال دشمنی و شرارت، این جبهه هست که با اقتدار و با صلابت و با شجاعت و سرافراز ایستاده است و هر روز جبهه باطل آثاری از فلاکت و از بین رفتگی از خود نشان می‌دهد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/53524/سردار-فدوی--دشمن-55-ماه-است-مستاصل-شده‌
بستن   چاپ