ایران پرسمان
آیا واشنگتن حامی اسرائیل می ماند؟
شنبه 30 شهریور 1398 - 11:03:37 AM
ایران پرسمان - کرفت: واشنگتن همیشه حامی اسرائیل خواهد بود
١٩٤
٠
فارس / نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی تأکید کرد که اسرائیل هیچ دوستی، بهتر از وی نخواهد داشت و اینکه واشنگتن همیشه حامی اسرائیل خواهد بود.
«کلی کرفت» که اخیراً بعنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل منصوب شده است، روز گذشته (جمعه) متعهد شد تا همچنان حمایت از رژیم صهیونیستی را حفظ کند و همان سیاست پیشین واشنگتن در قبال اسرائیل را در پیش گیرد.
بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، کرفت که اخیراً جایگزین «نیکی هیلی» شده است، در اولین حضور خود در مناظره ماهیانه شورای امنیت سازمان ملل درباره غرب آسیا گفت: «آمریکا همیشه در گذشته از اسرائیل حمایت کرده است. آمریکا امروز (هم) از اسرائیل حمایت می‌کند. آمریکا همیشه در روزهای پیش رو از اسرائیل حمایت خواهد کرد».
وی در ادامه برای نشان دادن میزان حمایت خود از رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیل هیچ دوستی بهتر از کلی کرفت نخواهد داشت».
«دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز ضمن تقدیر از حمایت کرفت از اسرائیل گفت: «ما از حضور شما در اینجا استقبال می کنیم و مشتاقیم تا صدای شما از جانب مردم آمریکا شنیده شود».
وی ادامه داد: «آمریکا نیز هیچ دوستی، بهتر از دولت اسرائیل ندارد. سفیر کرفت امروز به وضوح اعلام کرد که آمریکا همچنان با قدرت به اسرائیل و امنیت ما متعهد است. با کمک وی ما می‌توانیم، فرهنگ سازمان ملل را تغییر دهیم».

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/53638/آیا-واشنگتن-حامی-اسرائیل-می-ماند؟
بستن   چاپ