ایران پرسمان
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و باز گشایی مدارس
شنبه 30 شهريور 1398 - 15:26:30
ایران پرسمان -

به نام خداوند لوح و قلم
فرا رسیدن ماه مهر فصل رویش دوباره اندیشه و امید بر تمامی فعالان عرصه آموزش و پرورش و دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان جزیره زیبای کیش فرخنده باد.
آغاز مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و رشادت انسان های بلند همتی است که در مکتب آزادگی الفبای ایثار را به شایستگی آموختند. به ویژه دانش آموزان شهید و فعالان عرصه فرهنگ که جان شیرین خویش را در طبق اخلاص نهادند تا امروز نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در امنیت و آرامش به کسب علم پرداخته و برای فتح قله های عزت و افتخار و سر افرازی میهن خویش بکوشند.
هفته دفاع مقدس ماندگارترین نمونه افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است. روزهایی که ایرانیان غیرتمند برای حراست از مرزهای عزّت و شرف این کشور دلاورانه ایستادند، آنگونه که حکایت آزادگی و ایثارشان، همواره بر تارک تاریخ حماسه و پایداری آزادگان جهان می درخشد.
با گرامیداشت این دو مناسبت ارزشمند، برای فرهنگیان پر تلاش جزیره کیش که در جهت رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی های کودکان و نوجوانان این جزیره از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند آرزوی سلامت و توفیق ادامه خدمت دارم و امیدوارم دانش آموزان ساعی کیش با تلاشی مضاعف آینده ای روشن تر را برای میهن اسلامی رقم زنند.
در پایان یاد و خاطره رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و از خداوند منان می خواهم یاریمان کند تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.
غلامحسین مظفری
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/53658/پیام-تبریک-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-به-مناسبت-فرا-رسیدن-ماه-مهر-و-باز-گشایی-مدارس
بستن   چاپ