ایران پرسمان
بسته ویدئویی آخرین خبر/ رقم باور نکردنی ذخیره طلا توسط ایرانی‌ها
شنبه 30 شهريور 1398 - 22:36:38
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٢.٢
٠
آخرین خبر / حقوق فغانی در استرالیا 33 برابر ایران، فرار مالیاتی 12 هزار میلیارد تومانی وکلا و ابداعی جدید برای فیلتر کردن تصاویر مستهجن بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
ذخایر خانگی طلا در ایران به 200 تن رسید
بررسی ها نشان می دهد ایران در میان 10 کشور عمده خریدار طلا در جهان جای دارد . محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف گفته با افزایش قیمت طلا، میزان ذخایر طلای خانگی در ایران افزایش یافته و طبق برآورد ما 200 تن ذخایر خانگی داریم.
فرار مالیاتی 12 هزار میلیارد تومانی وکلا
روزنامه جوان نوشته طبق آمار در مجموع وکلا سالانه به 3 میلیون پرونده رسیدگی می‌کنند. اگر وکلا به ازای هر پرونده به طور متوسط 20 میلیون تومان حق‌الوکاله گرفته باشند، در نتیجه مجموع گردش مالی بازار وکالت به 60 ‌هزار میلیارد تومان می رسد. همچنین اگر براساس پلکان‌های مالیاتی از 60 هزار میلیارد تومان مجموع حق‌الوکاله‌ها با نرخ 20 درصد مالیات اخذ شود، در این صورت رقم فرار مالیاتی وکلا حدود 12 هزار میلیارد تومان به دست می‌آید.
ابداعی جدید برای فیلتر کردن تصاویر مستهجن
یک برنامه‌نویس امریکایی به نام «کالسی برایسلر» نوعی فناوری هوش مصنوعی را ابداع کرده که با استفاده از آن، تصاویر مستهجن را با دقت 95 درصد تشخیص داده و اقدام به فیلتر کردن آنها می‌کند. او وقتی به ناتوانی برنامه‌هایی مانند توئیتر برای فیلتر محتوای مستهجن پی‌برد خود اقدام به طراحی این هوش مصنوعی کرد.
حقوق فغانی در استرالیا 33 برابر ایران
باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی اشاره کرده که علیرضا فغانی برای قضاوت 6 ماهه در لیگ استرالیا ماهانه مبلغی در حدود 7000 دلار دریافت خواهد کرد که این مبلغ با ارزش روز دلار استرالیا به 54 میلیون تومان می رسد. اگر حقوق این داور در لیگ استرالیا را با حقوقی که در ایران می گرفته مقایسه کنیم 33 برابر خواهد شد. در حال حاضر این قرارداد 6 ماهه است و احتمال تمدید آن تا 18 ماه نیر وجود دارد.
افت قابل توجه فروش فیلم های سینمایی
روزنامه کیهان اعلام کرده بر اساس آمار رسمی‌ سازمان سینمایی کشور، شهریور امسال فروش فیلم‌ها به حدود 9 میلیارد تومان رسید. این در حالی است که در مدت مشابه سال 97 فیلم‌های اکران شده، 12 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش داشتند. منتقدان در کنار عواملی مانند شرایط اقتصادی، بی‌اعتنایی سینمای ایران به مطالبات جدی مردم و دوری از دغدغه‌های هویتی و باوری را دلیل کمبود و یا ریزش مخاطب سینمای ایران توصیف کرده‌اند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/53870/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--رقم-باور-نکردنی-ذخیره-طلا-توسط-ایرانی‌ها
بستن   چاپ