ایران پرسمان
بمب افکن های روسیه مواضع تروریست های تکفیری را درهم کوبیدند
شنبه 4 آذر 1396 - 3:26:44 PM
پارس تودی
پرسمان- در این حمله، بمب افکن های «تی یو22 ام 2 استراتژیک» پس از برخاستن از فرودگاهی در روسیه، مواضع تروریست های تکفیری را در استان دیرالزور به شدت بمباران کرده اند.
به گزارش پرسمان، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از بمباران مجدد مواضع گروه تروریستی تکفیری در منطقه غربی رود فرات واقع در استان دیرالزور سوریه خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است، در این حمله، بمب افکن های «تی یو22 ام 2 استراتژیک» پس از برخاستن از فرودگاهی در روسیه، مواضع داعش را در استان دیرالزور به شدت بمباران کرده اند.
بمب افکن های استراتژیک تی یو 22 را هواپیماهای سوخو 30 اس ام ارتش روسیه مستقر در فرودگاه «حمیمیم» استان لاذقیه سوریه اسکورت می کردند.
این در حالی است که طی سه روز گذشته نیز بمب افکنهای روسی حملات منظمی را علیه مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری انجام داده بودند.
بحران درسوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شد.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت یکشنبه گذشته (19 نوامبر) موفق شدند شهر «بوکمال» در جنوب استان «دیرالزور» در شرق سوریه را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کنند و با آزادسازی این شهرعملا پرونده گروه تروریستی داعش در سوریه بسته شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/575/بمب-افکن-های-روسیه-مواضع-تروریست-های-تکفیری-را-درهم-کوبیدند
بستن   چاپ