ایران پرسمان
امیر موسوی: آماده مقابله با تهدید دشمن در هر سطحی هستیم
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 14:49:17
ایران پرسمان - امیر موسوی: آماده مقابله با تهدید دشمن در هر سطحی هستیم
٨٩
٠
مهر / فرمانده کل ارتش گفت:برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز در رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور گفت: بعد از تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش، یگان‌های این نیرو به واکنش سریع و متحرک هجومی تغییر ماهیت داده‌اند. لازم بود ارزیابی از این یگان‌ها به عمل آید تا میزان آمادگی، تحرک و سرعت یگان‌ها سنجیده شود.
وی با اشاره به ماموریت غیر مترقبه یگان‌های منطقه شمال غرب، افزود: نیمه شب گذشته این ماموریت به یگان‌ها ابلاغ شد و آن‌ها بلافاصله وارد منطقه رزمایش شدند و برنامه‌های خوبی در حال اجرا است.
فرمانده کل ارتش درباره پیام این رزمایش، خاطرنشان کرد: این رزمایش برای ملت بزرگ ایران پیام خوبی است که سربازان و فرزندان آنها برای اجرای ماموریت‌های خود برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده هستند.
امیر موسوی تاکید کرد: یگان‌های ارتش در اوج آمادگی قرار دارند و هرنوع ماموریتی که به آنها ابلاغ شود، در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام خواهند داد.
وی افزود: پیام رزمایش برای دشمنان این است که اگر دارای محاسبات غلطی شوند، بدانند که فرزندان این آب و خاک آماده هستند در هر مکان و زمانی لازم باشد با قدرت هرچه تمام‌تر ایستادگی ‌کنند.
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.
امیر موسوی، آمادگی یگان های ارتش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما برای دفاع از آرمان‌های نظام، انقلاب، کشور و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی آمادگی کامل داریم.
وی درباره ارزیابی این رزمایش غیر مترقبه گفت: یگان‌ها آزمون خوبی از نظر سرعت عمل و رسیدن به اهداف رزمایش داشته‌اند و نمره قبولی را کسب کرده‌اند. امیدواریم به آنچه ستاد کل نیروهای مسلح برای این رزمایش ترسیم کرده، دست پیدا کنیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/59235/امیر-موسوی--آماده-مقابله-با-تهدید-دشمن-در-هر-سطحی-هستیم
بستن   چاپ