ایران پرسمان
تقدیر از فعالیت های اصحاب رسانه کیش در هفته دفاع مقدس
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 23:49:04
ایران پرسمان - با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس که تجلی گر وقایع عاشورا و کربلا است از فعالیت های اصحاب رسانه کیش تقدیر و قدردانی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم که چهارشنبه 17 مهر در سالن معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛ با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و استقامت و پایداری ایران اسلامی در مقابل دشمنان گفت: عامل اصلی که ایران را در مقابل استکبار جهانی به پیروزی رساند حضور مردمی مقاوم، متدین و ولایتمدار بود که با خلق حماسه هایی همچون حماسه آزادی خرمشهر، رویداد تاریخی را ثبت کردند.
وی افزود: هشت سال دفاع مقدس با مولفه های کرامت و عزت ایرانی آمیخته شده است که توانستیم امروز در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی به خود کفایی برسیم و این موفقیت نتیجه کسب تجربه های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس است.
پور علی با بیان اینکه ایران با وجود پیشرفت های نظامی در حوزه های رزم و تجهیزات به هیچ کشوری حمله نکرده است افزود: ضمن اینکه اندیشه توسعه طلبی ارضی را نداشتیم بلکه با تقویت اندیشه بازدارندگی دفاعی به خود مغرور نشدیم و با ارزش های انقلابی، استقلال و آزادی خود و دیگران را نیز در عرصه های جهانی حفظ کرده ایم.
وی دفاع مقدس را استمرار عاشورا و کربلا معرفی کرد و گفت: همه مسئولین فرهنگی، اجتماعی، هنری، با اهتمام بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید یاد و خاطره همه رزمندگان جنگ تحمیلی را زنده نگهدارند.
پور علی افزود: زندگی آرام، امن و شاد همراه با صلح و ثبات جهانی را برای همه مردم دنیا آرزومندیم.
در این مراسم از فعالیت های موسسه آوای کیش که نقش کارگردانی برگزاری برنامه های هفته مقدس در کیش را بر عهده داشت و نیز از تلاش و کوشش های مضاعف اصحاب رسانه در انعکاس برنامه های هفته دفاع مقدس، با اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/59400/تقدیر-از-فعالیت-های-اصحاب-رسانه-کیش-در-هفته-دفاع-مقدس
بستن   چاپ