ایران پرسمان
بروجردی: نباید در مقابل دشمن هراس داشته باشیم
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 14:31:35
ایران پرسمان - بروجردی: نباید در مقابل دشمن هراس داشته باشیم
٣٢
٠
مهر / عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما نباید در مقابل دشمن هیچ گونه هراسی داشته باشیم و باید مطالبات خود را شجاعانه مطرح کنیم.
علاءالدین بروجردی، با بیان اینکه انقلابی بودن، انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن هیچ منافاتی با مذاکره ندارد،گفت: ما در طول سال‌های پس از انقلاب همواره مذاکره را به عنوان یک امر منطقی در روابط بین الملل پذیرفته و در این راستا عمل کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه حتی زمانی که دانشجویان انقلابی ما لانه جاسوسی را تسخیر کردند، خروجی کار مذاکره بود، متذکر شد: ما در دوران رئیس جمهور سابق هم مذاکره کردیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مسئله حائز اهمیت در این زمینه آن است که در مذاکرات باید مواضع انقلابی‌ را به عنوان یک محور اساسی مدنظر داشته باشیم و فضای گفتمان را به گونه‌ای پیش بریم که منافع ملی کشور حفظ شود.
بروجردی با بیان اینکه در جریان مذاکره و گفتگو نباید در مقابل دشمن هیچ گونه هراسی داشته باشیم، اظهار داشت: ما باید در طول گفتگو و مذاکره با طرف مقابل، مطالبات خود را با شجاعت مطرح کرده و از منافع ملی خود دفاع کنیم.
وی بیان کرد: ما باید بتوانیم به صورت مقتدرانه از منافع ملی کشور در صحنه عمل دفاع کنیم که چنین امری قطعا در میز مذاکره شکل نخواهد گرفت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قطعا در صحنه مذاکرات و مواضع دشمن بسیار تأثیرگذار است و بر این اساس آنان باید حافظ منافع ملی کشور باشند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/59520/بروجردی--نباید-در-مقابل-دشمن-هراس-داشته-باشیم
بستن   چاپ