ایران پرسمان
موسوی لارگانی: هجمه علیه شورای نگهبان پذیرفتنی نیست
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 15:08:02
ایران پرسمان - موسوی لارگانی: هجمه علیه شورای نگهبان پذیرفتنی نیست
٣٨
٠
فارس / نماینده فلاورجان در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر حسن روحانی علیه شورای نگهبان گفت: باید رئیس جمهور،‌ حمایت‌های مستمر ولی فقیه از این نهاد انقلابی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، درباره اظهارات انتقادی حسن روحانی علیه شورای نگهبان گفت: من از شنیدن سخنان رئیس جمهور درباره شورای نگهبان خیلی تعجب کردم.
وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در سال 66 درباره شورای نگهبان فرمودند که این نهاد همیشه مورد تائید اینجانب است و به هیچ وجه تضعیف نشده و نخواهد شد. این نهاد باید همیشه با بیداری و هوشیاری در خدمت به اسلام و مسلمین کوشا باشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: از آقای رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم که اعلام کردند نباید به دنبال رای آوردن یک جناح باشیم و باید اجازه دهیم همه به صحنه بیایند در حالی که کسی مخالف حضور گروه‌ها در انتخابات نیست ولی باید احراز صلاحیت شوند.
موسوی‌لارگانی گفت:‌ شورای نگهبان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و ضامن آن است نه متعلق به یک گروه و جناح خاص.
نماینده مردم فلاورجان با اشاره به تاکید بر حفظ جایگاه شورای نگهبان در صحیفه نور گفت: نمی‌دانم آقای رئیس‌جمهور فرمایش حضرت امام خمینی (ره) را که در صحیفه نور بیان شده خوانده است یا خیر؟
موسوی‌لارگانی گفت:‌ بر چه اساسی وقتی آقای رئیس‌جمهور از 5 فیلتر شورای نگهبان گذشته و به مجلس راه پیدا کرده و در 2 دوره هم از فیلتر شورای نگهبان گذشته و به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شده است به خودش اجازه می‌دهد که این نهاد مقدس را اینگونه مورد هجمه و انتقاد قرار دهد.
وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور متعلق به یک جناح نیست هر چند که به یک جناح خاص گرایش دارد. اما وقتی رئیس‌جمهور کشورمان شده و حکم آن توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شد رئیس‌جمهور اسلامی ایران است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: آقای روحانی خواستار ثبت‌نام همگان در انتخابات شدند در حالی که شاید در بین آنها منافقینی کوردلی که به دنبال نابودی نظام ما بوده و هستند قرار داشته باشند در حالی که آنها هم اکنون در دامن استکبار جهانی (آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود) قرار دارند.
وی افزود: کسی منکر مجلس اول و حضور افراد و شخصیت‌های بزرگ حاضر در آن نیست اما مجلس ششم که توسط شورای نگهبان مورد تائید قرار گرفت متعلق به یک جناح خاص که آقای رئیس‌جمهور از آنها دفاع می‌کند هست و از این جریان می‌خواهد وارد میدان شوند و مردم به آنها رای دهند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد:مجلس ششم که متعلق به یک جناح خاص بوده است چه کاری برای کشور کرد؟ در حالی که فضاحت بالایی به بار آورده و قلب مقام معظم رهبری را جریحه‌دار کردند و در نهایت هم تحصن کرده و نامه جام زهر را امضا کردند.
موسوی‌لارگانی افزود: اکثریت نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی از اصلاح طلبان هستند. باید آنها توضیح دهند چه گلی لیست امید به سر مردم تهران زد؟
وی خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران هم اکنون در دستان اصلاح طلبان است. در حالی که آنها هم هیچ کارنامه‌ای برای ارائه به مردم ندارند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: ضعیف‌ترین دوره‌های مجلس مربوط به دوره دهم است که دلیل آن هم حضور لیستی این افراد از جمله لیست امید است.
موسوی‌لارگانی گفت:‌اصلاح طلبان با این بهانه که یک گروه خاص با برجام مخالف است و اگر برجام به هم بخورد کشور نابود می‌شود از مردم رای گرفته‌اند. لذا این جریان اصلاح طلب باید به مردم توضیح دهد چه فعالیت و کارنامه‌ای برای مردم دارد؟
وی افزود: آقای رئیس‌جمهور ادعای اجتهاد دارد و می‌گوید من حقوقدان هستم لذا از یک حقوقدان انتظار نداریم که بعد از فرمایشات امام بزرگوارمان و حمایت مقام معظم رهبری از شورای نگهبان مباحث اینچنین علیه این شورای مطرح کند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: آقای روحانی که خودش از فیلتر شورای نگهبان گذشته است نباید آنرا مورد هجمه و انتقاد قرار دهد.
موسوی‌لارگانی در پایان گفت:‌ بنده اظهارات آقای روحانی علیه شورای نگهبان را به شدت محکوم کرده و قطعا در مجلس به همراه دیگر نمایندگان انقلابی نسبت به این رفتار و برخورد رئیس‌جمهور واکنش نشان خواهیم داد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/59531/موسوی-لارگانی--هجمه-علیه-شورای-نگهبان-پذیرفتنی-نیست
بستن   چاپ